13-12-2011, 10:48 PM
Üks asi tuli veel meelde..
Kui auto ostetud sai, siis tal olevat üks sarniir (või midagi analoogset) äsja vahetatud, mille taga oli turbo või mingi intercoolri andur (ei mäleta mis mulle täpselt öeldi) ,mis oli kehvasti kinni ja peale minu paari kiiremat tiiru lahti olevat hüpanud ja rippuma jäänud. St ma sõitsin 1 päev ilma turbota (st. turbo töötas, aga puhus välja), enne kui ma tõstukile sain ja üks meister selle avastas ja kinni tagasi pani.
Peale seda, siis need eelpool mainitud probleemid alguse said. Kas sellest samast august mingit sodi ei saanud sisse minna, millest tingituna kuhugi hüdromuhvi või käigukasti seiklema jäi ja hakkaski neid probleeme tekitama ja midagi hävitama?
Küsimused ja loogika võivad longata kuna ise suurt autodest kahjuks ei jaga, aga samas ise jäin mõtlema, et äkki ongi see kõigi probleemide allikas??
Kui auto ostetud sai, siis tal olevat üks sarniir (või midagi analoogset) äsja vahetatud, mille taga oli turbo või mingi intercoolri andur (ei mäleta mis mulle täpselt öeldi) ,mis oli kehvasti kinni ja peale minu paari kiiremat tiiru lahti olevat hüpanud ja rippuma jäänud. St ma sõitsin 1 päev ilma turbota (st. turbo töötas, aga puhus välja), enne kui ma tõstukile sain ja üks meister selle avastas ja kinni tagasi pani.
Peale seda, siis need eelpool mainitud probleemid alguse said. Kas sellest samast august mingit sodi ei saanud sisse minna, millest tingituna kuhugi hüdromuhvi või käigukasti seiklema jäi ja hakkaski neid probleeme tekitama ja midagi hävitama?
Küsimused ja loogika võivad longata kuna ise suurt autodest kahjuks ei jaga, aga samas ise jäin mõtlema, et äkki ongi see kõigi probleemide allikas??