13-12-2011, 04:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-12-2011, 04:04 PM ja muutjaks oli hannes_s.)
Nädalavahetusel sai ka kiirelt üks rehvirõhu manomeeter huvi pärast külge kruvitud, kahjuks on tollel kuni 1.5 bar-ini skaala suht kitsas ja täpset mõõtu välja lugeda raske. Igatahes kusagil kõrgematel pööretel näitas tugeva 1bar välja, kuna manomeeter kapoti all siis tahhokat samal ajal ei näinud.
Igatahes nüüd pühad saabumas ja rohkem aega katsetada, loodetavasti saan turbo süsteemi katsetus autolt igapäeva sõidukile tõsta. Tuleb veel leida BMW e39 525tds sumpsi esimene toru ja see enda sumpsiga sobitada (hiljem kogu sumps 2 tollilt 2.5 tollisega asendada) ning cooler paigaldada. Külge läheb BMW e34 525tds cooler üritan maksimaalselt kasutada ka sama auto cooleri lõdvikuid ja Al torusi lõdvikute vahel. Kõigi eelduste järgi peaks sobima mootori ja kliima radika alla. Cooleri mõõdud 500x67x85mm.
Ühesõnaga peaks kokku tulema Mercedes Benz OM602 ja BMW M51 kooslus
Igatahes nüüd pühad saabumas ja rohkem aega katsetada, loodetavasti saan turbo süsteemi katsetus autolt igapäeva sõidukile tõsta. Tuleb veel leida BMW e39 525tds sumpsi esimene toru ja see enda sumpsiga sobitada (hiljem kogu sumps 2 tollilt 2.5 tollisega asendada) ning cooler paigaldada. Külge läheb BMW e34 525tds cooler üritan maksimaalselt kasutada ka sama auto cooleri lõdvikuid ja Al torusi lõdvikute vahel. Kõigi eelduste järgi peaks sobima mootori ja kliima radika alla. Cooleri mõõdud 500x67x85mm.
Ühesõnaga peaks kokku tulema Mercedes Benz OM602 ja BMW M51 kooslus