13-12-2011, 03:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-12-2011, 03:41 PM ja muutjaks oli hannes_s.)
Jah, võta need õiged lingid lahti, tee asi omale selgeks ja keera ise peale, pole mingi ulme töö. Sai sedasi tehtud ja kõige ilmekamalt iseloomustab võimsuse lisa see, et kui ennist 3.0E atm kast lasi vabalthingava om602-he mõlemad pedaalid põhjas pöörded 1500-ni, siis peale turbo ja pumba keeramist on stall speed napilt 2000p/min. Olen seni neli OM60x mootoril pumba peale keeranud (kõik vabalthingavad)
Väidetavalt on suurim erinevus turbo ja N/A pumba vahel pumbas oleva nukkvõlli tõus.
Ka vabalthingaval on kolvisõrme õlitus olemas, mõõda väntvõlli jookseb õlikanal, mis õlitab kepsusaalesid ja mõõda kepsu jookseb õlikanal kolvisõrmeni. Loomulikult ei saa vabalthingava juppidega suuri võimsusi mootorist pigistada - ja kas on ka mõtet - ent tunduvalt asjalikumaks saab mootori küll ja selleks on ka piisav reserv olemas.
Mõtlen ka ise hetkel õlijahutuse peale, et kuidas kõige lihtsamini selle lahendatud saaks, midagi võimatut selles küll pole. Õlifiltrikopsikul peaks olema tagasivoolu klapp, kui selle tagasivoolu õli saaks kuidagi õlijahutus radikasse suunata....hetkel veel idee tasandil.
Jään huviga ootama tulemusi peale pumba peale keeramist.
Väidetavalt on suurim erinevus turbo ja N/A pumba vahel pumbas oleva nukkvõlli tõus.
Ka vabalthingaval on kolvisõrme õlitus olemas, mõõda väntvõlli jookseb õlikanal, mis õlitab kepsusaalesid ja mõõda kepsu jookseb õlikanal kolvisõrmeni. Loomulikult ei saa vabalthingava juppidega suuri võimsusi mootorist pigistada - ja kas on ka mõtet - ent tunduvalt asjalikumaks saab mootori küll ja selleks on ka piisav reserv olemas.
Mõtlen ka ise hetkel õlijahutuse peale, et kuidas kõige lihtsamini selle lahendatud saaks, midagi võimatut selles küll pole. Õlifiltrikopsikul peaks olema tagasivoolu klapp, kui selle tagasivoolu õli saaks kuidagi õlijahutus radikasse suunata....hetkel veel idee tasandil.
Jään huviga ootama tulemusi peale pumba peale keeramist.