01-12-2011, 11:10 PM
Sain varem nädalavahetusele.
Tagatiib saab järjest rohkem kipsi ja võtab järjest rohkem paremat ja paremat kuju. Lõpuks loodan et saab päris hea. See on auto juures hetkel kõige väiksem mure ilmselt, saada see värvitud ja ilusti üles tehtud...
Suurimaks probleemiks ilmselt hetkel on see, et mis mootorist saab, kuna täna avastasime väga kurva tõsiasja kui silindri servadest üleliigseid põlemisjääke hakkasime eemaldama... Kolmanda silndri hülsis on jahutuskanali kohal mõra. Helistasin tuttavale diislitega tegelevale inimesele ja ta ütles, et võib olla plokikaane poltide liigsest pingutamisest. See lühem polt, mis sees oli, sai ilmselt päris tuugalt kinni pandud ja tõmbas nn voldi sisse. Kui ma ütlesin talle, et silindri seinal on jahutusvedeliku kanali kohal väike sõrmega tuntav ja silmaga nähtav mõlk, siis ütles kohe, et rõhk on veesärgis ja vahetada tuleb kas hülss või terve plokk ise. Vaatame nüüd mis saab, kui keegi on äkki Tallinnast siiapoole liikumas mingisuguse autoga, mis mahutab endasse W123 3.0D mootori, siis andkem teada, tahaks limusiini lõpuks käima ka saada.
Karbi lõikumisega alustasin ka, mootorifrustratsioonist lõin sinnagi käia sisse ja enamvähem oli teada mis sealt välja tuleb, aga nii hullu ma ka ei oodanud. Põhimõtteliselt on karbi sisemine serv, see mis põhjavanni ja sisemist karpi kinni hoidab, täielikult läbi ussitanud. Aitab ilmselt ainult poole auto sisu välja viskamine ja uue pleki keevitamine sissepoole, hiljem karbi mõõtu lõikamine ja kinni keevitamine. Karbi panen kokku kahest sedaani karbist, praeguse pildi järgi saab päris hea, mul on jupid enamvähem valmis lõigatud, veel vaja mõõtu rihtida ja siis saab need maas kokku säristada. Tööd paistab olevat veel paar pikka päeva.
Tagatiib saab järjest rohkem kipsi ja võtab järjest rohkem paremat ja paremat kuju. Lõpuks loodan et saab päris hea. See on auto juures hetkel kõige väiksem mure ilmselt, saada see värvitud ja ilusti üles tehtud...
Suurimaks probleemiks ilmselt hetkel on see, et mis mootorist saab, kuna täna avastasime väga kurva tõsiasja kui silindri servadest üleliigseid põlemisjääke hakkasime eemaldama... Kolmanda silndri hülsis on jahutuskanali kohal mõra. Helistasin tuttavale diislitega tegelevale inimesele ja ta ütles, et võib olla plokikaane poltide liigsest pingutamisest. See lühem polt, mis sees oli, sai ilmselt päris tuugalt kinni pandud ja tõmbas nn voldi sisse. Kui ma ütlesin talle, et silindri seinal on jahutusvedeliku kanali kohal väike sõrmega tuntav ja silmaga nähtav mõlk, siis ütles kohe, et rõhk on veesärgis ja vahetada tuleb kas hülss või terve plokk ise. Vaatame nüüd mis saab, kui keegi on äkki Tallinnast siiapoole liikumas mingisuguse autoga, mis mahutab endasse W123 3.0D mootori, siis andkem teada, tahaks limusiini lõpuks käima ka saada.
Karbi lõikumisega alustasin ka, mootorifrustratsioonist lõin sinnagi käia sisse ja enamvähem oli teada mis sealt välja tuleb, aga nii hullu ma ka ei oodanud. Põhimõtteliselt on karbi sisemine serv, see mis põhjavanni ja sisemist karpi kinni hoidab, täielikult läbi ussitanud. Aitab ilmselt ainult poole auto sisu välja viskamine ja uue pleki keevitamine sissepoole, hiljem karbi mõõtu lõikamine ja kinni keevitamine. Karbi panen kokku kahest sedaani karbist, praeguse pildi järgi saab päris hea, mul on jupid enamvähem valmis lõigatud, veel vaja mõõtu rihtida ja siis saab need maas kokku säristada. Tööd paistab olevat veel paar pikka päeva.