27-11-2011, 07:09 PM
Tänase päeva viljaks võib lugeda tagatiiva külge saamise. Sedaani tiib istus siia nagu valatud, sedaanile iseloomulik uksekaar on ka sellel tiiva taga peidus. Põhimõtteliselt on sealt võimalik serv-servaga keevitust teha, kui keevitamise aega on paar head tundi.
Õnneks on sellele autole juba päris head keretööd tehtud, tagatiiva kaared on eelmiste meeste poolt suhteliselt hästi vahetatud, kere küljes on plekk valtsiraudadega 1mm võrra alla keeratud ja siis uus kaar peale pandud, selle koha pealt kiidan küll eelmisi tegijaid, tiivad olid enne matsu kõik ilusad sirged ma usun ja neid krundi/kraami kihte on ka päris palju seal.
Teine probleem mis selle autoga kaasa tuli oli mootori ülemäärane ülekuumenemine. Kui mina juba sellega Võrust tagasi sõitsin, siis oli temperatuur umbes 80km/h sõites üle eelviimase kriipsu, aga et ta samamoodi Tartust ja ka Tallinnast juba ära tuli, siis sõitsin võiduka lõpuni. Otsisin siin lahendust sellele probleemile ja kahtlustasin plokikaane tihendit, tegin väikese uurimuse kuidas seda kontrollida ja panin auto käima, radikasse kraeni vedelik sisse ja mullid käes käimise ajal. Õhk oleks ammu juba selle tee peale välja tulnud. Ei olnudki enam midagi, kambrikaas maha ja proovisime esialgu et äkki aitab lihtsalt pingutamisest, aga juba siis selgus, et kolmanda silndri üks polt oli täiesti lahti... Ei jäänudki muud üle kui maha tõsta ja üks polt oligi lühem kui teised... Nüüd tellin uue tihendi, uue õli, jahutusvedelikku (seda nagunii praegu ei ole) ja laome mootori uuesti kokku. Just see polt, mis pingutatud ei olnud, selle juures asusid kaks jahutuskanalit ja usun et sealt see rõhk radikasse jooksis. Tuleb ka üle vaadata, et ega kaas ise kõver ei ole.
Õnneks on sellele autole juba päris head keretööd tehtud, tagatiiva kaared on eelmiste meeste poolt suhteliselt hästi vahetatud, kere küljes on plekk valtsiraudadega 1mm võrra alla keeratud ja siis uus kaar peale pandud, selle koha pealt kiidan küll eelmisi tegijaid, tiivad olid enne matsu kõik ilusad sirged ma usun ja neid krundi/kraami kihte on ka päris palju seal.
Teine probleem mis selle autoga kaasa tuli oli mootori ülemäärane ülekuumenemine. Kui mina juba sellega Võrust tagasi sõitsin, siis oli temperatuur umbes 80km/h sõites üle eelviimase kriipsu, aga et ta samamoodi Tartust ja ka Tallinnast juba ära tuli, siis sõitsin võiduka lõpuni. Otsisin siin lahendust sellele probleemile ja kahtlustasin plokikaane tihendit, tegin väikese uurimuse kuidas seda kontrollida ja panin auto käima, radikasse kraeni vedelik sisse ja mullid käes käimise ajal. Õhk oleks ammu juba selle tee peale välja tulnud. Ei olnudki enam midagi, kambrikaas maha ja proovisime esialgu et äkki aitab lihtsalt pingutamisest, aga juba siis selgus, et kolmanda silndri üks polt oli täiesti lahti... Ei jäänudki muud üle kui maha tõsta ja üks polt oligi lühem kui teised... Nüüd tellin uue tihendi, uue õli, jahutusvedelikku (seda nagunii praegu ei ole) ja laome mootori uuesti kokku. Just see polt, mis pingutatud ei olnud, selle juures asusid kaks jahutuskanalit ja usun et sealt see rõhk radikasse jooksis. Tuleb ka üle vaadata, et ega kaas ise kõver ei ole.