16-11-2011, 02:51 PM
Paljud arvatavad vead tulenevad teistest allikatest tihti, kui ei tea, kuidas miski töötab. Teine on vaatepunkti küsimus. Oma 200-sel volvol paigaldasin karpale (sama 175) remontkomplekti, kuna kütusekulu oli 30/100-le ja targemat teha ei osanud. Selle töö käigus tudeerisin manuali, millejärel seadsin kõrva järgi karpa paika. Kütusekulu langes 11/100le, mis minu jaoks antud kontekstis oli äärmiselt öko. Kindlasti oleks saanud veel paremaks, kuid milleks?
(15-11-2011, 10:42 PM)kaupo51 Kirjutas:(14-11-2011, 02:38 PM)kaarelsi Kirjutas: Pole see stromberg midagi nii erilist. Väikesed õpetussõnad algajale karpareguleerijale:
....
Põhiline on see, et teised jama-allikad tuleb enne korda teha, kui karpa kallale minna.
Ma arvan siiski, et algajatel ei tasuks pigem karpat puutuda. Keskmine foorumikülastaja ei oma kodus gaasianalüsaatorit (hind uuena alates 2500 €) ning stroboskoopi süütenurga seadmiseks. Umbes mingeid kruvisid kruttida ja kuulata mootori häält, ei ole mõtet. Samuti on karpasid väga palju eri tüüpe ja kui su autol juhtub peal olema Pierburg 2EE ja mootor puterdab, siis pöördu parem asjatundja poole