12-11-2011, 10:27 PM
(01-09-2010, 11:06 PM)ReinGSM Kirjutas:(01-09-2010, 10:09 PM)zeka Kirjutas: tegemist on automaat kastiga, kui panime mootor peale, siis selgus et kast asub 75mm kasugusel mootorist, kuna oli 3.0 R6 ja peale läks 2,5 R5 siis see 75mm ongi üks silinder, leidsin samasugune kardaan mis mulle oli vaja aga see oli suure muhviga, mull kahjuks väike muhv, mxtlesin et vahetan terve kardaan aga peale seda selgus et käigukasti ots ja reduktori ots on vaja ka vahetada, ja lihtsalt pikendasin kardaan, nädalavahetusel vahetsain bensuka kast diisel kasti vastu, nüüd kõik tomub nägu peab! Mingi küsimused võite esitada, vastan heameelega!Kas käppasid tõsta ei saanud ? Mootori küljel ju mitmed augud kuhu käpad panna.
126 diiseldamisel m103->om603 (3.0B -> 3.0D) läksid diislile bensuka käpad järgmistesse asenditesse võrreldes 124 algsete käppade asendiga. Kast, kardaan ja differ jäid bensuka omad. (see vb kerede erinevusest) Aga käppade kinnituskohtade vahe mootori külge ka umbes sinna 7,5 cm kanti.
Erinevus tuleb mootorikäppadest, R4 ja R5 omavad ühtesid mootorikäppasi, mis hoiavad mootorit eespool. R6 mootoritel mootorikäpad, mis hoiavad mootorit taga pool. Kui panna R6 mootori käpad näiteks R4 või R5 mootorile, siis mootor kere peale enam ei mahu (mootori patjade vahel olev tala on vastu karterit).
Hetkel üritan ühele w124 300E kerele panna OM602 ja ei teagi kuidas asja lahendada. Pannes õiged mootorikäpad tuleb pikendada kardaan, kasti tala tuleb ette poole tuua (vastavaid kinnitusi ma ei näinud), kasti ja käigukangi vaheline varras pikendada, kastijahutus torud üle vaadata.
Samas mõtlesin ka sellise lahenduse peale, et karter pisut ümber keevitada. Et ümberehitatud karter mootori külge istuks, peab õlipumba "imemis varras sõelaga" olema lühemad. OM601 õlipumbal see ka nii on, aga hetkel ei tea täpselt kui palju. Õlitaseme andurile tuleb sel juhul ka uus koht leida.
Kui OM601 õlipump on piisavalt väike, siis jään vist viimase lahenduse juurde.