11-11-2011, 06:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-11-2011, 06:33 PM ja muutjaks oli heiki_p.)
Nii!
Lõpuks sai kast ja hooratas maha võetud ja olukord üle vaadatud. Mälu ei petnud. Hetkel selline kooslus:
1) kasti võll ulatub sent-paar üle kasti serva ja toetub väntvõlli otsas olevasse laagrisse.
2) hooratas 2 mass, millel keskel suur auk ja võll läheb sealt lihtsalt läbi!
need on 2 asja mis peaks w124 puhul üksteist välistama!? mille hoorattaga küll tegu võiks olla?!
Tehnik hindas ka 2-mass ratta seisukorda rahuldavaks. Väike lõtk alguses, muidu "tihe"...väristamise põhjuskes oli võib-olla siduri silinder...see näeb suht surnud..välja...võib-olla midagi muud...veidi tuleb veel teha mõttetööd.
Kuna võll ulatub vända peale, siis saan installida sinna üksmassi, või mis? Ühest romulast pakuti seda 30EURIiga...hetkel ootan veel vastust korvi/ketta kohta.
Kui kellelgi foormust 1-mass ratast pakkuda, siis huvi on kindlasti olemas!
Liskas: teen homme korraliku fotoseeria sellest, siis võib-olla tunneb jupid ära
kast ise rändab remonti Pärnu "kastimehe" kätte. 2. käigu sünkro tundus kehvake. 2->3 vahetab veel, aga 3->2 oli päris jube. Lisaks siis ka laagrid/simmerid üle vaadata.
Lõpuks sai kast ja hooratas maha võetud ja olukord üle vaadatud. Mälu ei petnud. Hetkel selline kooslus:
1) kasti võll ulatub sent-paar üle kasti serva ja toetub väntvõlli otsas olevasse laagrisse.
2) hooratas 2 mass, millel keskel suur auk ja võll läheb sealt lihtsalt läbi!
need on 2 asja mis peaks w124 puhul üksteist välistama!? mille hoorattaga küll tegu võiks olla?!
Tehnik hindas ka 2-mass ratta seisukorda rahuldavaks. Väike lõtk alguses, muidu "tihe"...väristamise põhjuskes oli võib-olla siduri silinder...see näeb suht surnud..välja...võib-olla midagi muud...veidi tuleb veel teha mõttetööd.
Kuna võll ulatub vända peale, siis saan installida sinna üksmassi, või mis? Ühest romulast pakuti seda 30EURIiga...hetkel ootan veel vastust korvi/ketta kohta.
Kui kellelgi foormust 1-mass ratast pakkuda, siis huvi on kindlasti olemas!
Liskas: teen homme korraliku fotoseeria sellest, siis võib-olla tunneb jupid ära
kast ise rändab remonti Pärnu "kastimehe" kätte. 2. käigu sünkro tundus kehvake. 2->3 vahetab veel, aga 3->2 oli päris jube. Lisaks siis ka laagrid/simmerid üle vaadata.