10-11-2011, 11:31 PM
Täna sai turbo soetatud 5€ eest (tilluke risti ja olematu pikilõtkuga). Teise 5€ eest sain veel 525tds-i väljalaske kollektori (sellelt hea snitti võtta), kollektori ja turbo vahelise tihendi ning turbo õlituse torud.
Kust turbo õlituseks on mõistlik õli võtta, kas õlirõhu anduri juurest? Samas on plokikaane taga lõpus üks nn. pime, ehk on mõistlikum sealt võtta (nukkvõlli õlituskanal on seal)?
Nüüd kus reaalsed asja (tds-i kollektor ja turbo) olemas, tuleb välja et väljalaske kollektor tuleb ikkagi teha teistsugune kui algsetel joonistel. Tegu küll nii väikse turboga kuid paigutusega siiski probleemid, ka praeguse lahenduse juures jääb turbo ohtlikult lähedale mootori käpale ja veepumba süsteemile. Igatahes tuleb praeguse plaani jäegi kollektor ümber joonestada et näeks välja kuidagi sedasi.
Kust turbo õlituseks on mõistlik õli võtta, kas õlirõhu anduri juurest? Samas on plokikaane taga lõpus üks nn. pime, ehk on mõistlikum sealt võtta (nukkvõlli õlituskanal on seal)?
Nüüd kus reaalsed asja (tds-i kollektor ja turbo) olemas, tuleb välja et väljalaske kollektor tuleb ikkagi teha teistsugune kui algsetel joonistel. Tegu küll nii väikse turboga kuid paigutusega siiski probleemid, ka praeguse lahenduse juures jääb turbo ohtlikult lähedale mootori käpale ja veepumba süsteemile. Igatahes tuleb praeguse plaani jäegi kollektor ümber joonestada et näeks välja kuidagi sedasi.