09-11-2011, 01:32 PM
Pump sureb vähehaaval. Aga lõpp on järsk ja mootorile ka letaalne, kui kehvasti läheb - purunenud laagri tükid satuvad keti vahele ja see katkeb.
Ega muu aita, kui leia kusagilt vaakumi kontrollimise priboor (kõlbab ka lüpsiseadme manomeeter, kuigi see on natuke liiga "jäme") ja uuri, kas vaakumit tõepoolest ei teki või on Sul kalane vaakumvõimendi.
Kui vaakumit ei ole, siis tuleb välja selgitada kumb on süüdi: kas lekkiv toru (üsna tõenäoline) või surev pump. Seda ei saa jälle teha ilma toru pumbalt eemaldamata.
Samas on pump niikuinii kulunud ja selle vahetamine ei ole asjatu kulu, kui on tahtmine selle autoga pikemalt sõita. Vähemalt on see tükk korras... Ilma mõõtmata jääbki üle tõenäosuse järjekorras: pump, torustik, pidurivõimendi.
Samas, vaakumi tekkest annab märku tulede kõrgusregulaatori toimimine - rõhu vähenemine käivitamise järel tõüstab tuled kõrgemale. See peab juhtuma kohe, kui mootor käivitub. Seega, kui tuled tõusevad kenasti, siis otsi viga pigem piduripaunast.
Ega muu aita, kui leia kusagilt vaakumi kontrollimise priboor (kõlbab ka lüpsiseadme manomeeter, kuigi see on natuke liiga "jäme") ja uuri, kas vaakumit tõepoolest ei teki või on Sul kalane vaakumvõimendi.
Kui vaakumit ei ole, siis tuleb välja selgitada kumb on süüdi: kas lekkiv toru (üsna tõenäoline) või surev pump. Seda ei saa jälle teha ilma toru pumbalt eemaldamata.
Samas on pump niikuinii kulunud ja selle vahetamine ei ole asjatu kulu, kui on tahtmine selle autoga pikemalt sõita. Vähemalt on see tükk korras... Ilma mõõtmata jääbki üle tõenäosuse järjekorras: pump, torustik, pidurivõimendi.
Samas, vaakumi tekkest annab märku tulede kõrgusregulaatori toimimine - rõhu vähenemine käivitamise järel tõüstab tuled kõrgemale. See peab juhtuma kohe, kui mootor käivitub. Seega, kui tuled tõusevad kenasti, siis otsi viga pigem piduripaunast.