01-11-2011, 08:31 PM
Teema kuidagi poolikuks jäänud kuigi mootor juba ammu tiksub.
Väntvõlli raamipoldid: Kepsu raamid poldid:
Peale kokku panekut selgus, et kõrgsurvepump ei toiminud nagu peab (esimesse pihustisse tuli tühikäigul ehk 50bar) ega see suur üllatus polnudki kuna pump oli eelmisel omanikul juba paar aastat vihma käes roostetanud. Peale kõrgsurvepumba vahetust käib nagu kell.
Et üks OM602 on auto peal ja teine OM602(kap. remonditud) rippub garaažis lae all, siis hakkasin mõtlema turbotamise peale. Tegu siis minu jaoks esimese sellise katsega seega ei tea mis täpselt välja tuleb. Saigi solid edges joonised koostatud kollektoritest ja lähinädalatel peaks plokikaane külge kinnituva flantsi ja turbo flantsi ka lõikusest kätte saama.
Paika sai pandud ka eesmärgid:
1. Turbo tuleb väike, levinud(ehk odav)
2. Süsteem peab olema asjalik tänavaliikluses
3. Jõuda tehase OM602 turbo mootori võimsusele võimalikult ligilähedale.
4. Ei hakka suurt turbo rõhku taga ajama.
5. Kui asi kenasti toimima hakkab, siis asi nullist uuesti ehitada selliselt, et ka kena välja näeb.
Hetke plaani järgi valisin turboks BMW 525tds-i turbo, kui õige see valik on selgub hiljem.
Mõned pildid joonistest:
Väntvõlli raamipoldid: Kepsu raamid poldid:
Peale kokku panekut selgus, et kõrgsurvepump ei toiminud nagu peab (esimesse pihustisse tuli tühikäigul ehk 50bar) ega see suur üllatus polnudki kuna pump oli eelmisel omanikul juba paar aastat vihma käes roostetanud. Peale kõrgsurvepumba vahetust käib nagu kell.
Et üks OM602 on auto peal ja teine OM602(kap. remonditud) rippub garaažis lae all, siis hakkasin mõtlema turbotamise peale. Tegu siis minu jaoks esimese sellise katsega seega ei tea mis täpselt välja tuleb. Saigi solid edges joonised koostatud kollektoritest ja lähinädalatel peaks plokikaane külge kinnituva flantsi ja turbo flantsi ka lõikusest kätte saama.
Paika sai pandud ka eesmärgid:
1. Turbo tuleb väike, levinud(ehk odav)
2. Süsteem peab olema asjalik tänavaliikluses
3. Jõuda tehase OM602 turbo mootori võimsusele võimalikult ligilähedale.
4. Ei hakka suurt turbo rõhku taga ajama.
5. Kui asi kenasti toimima hakkab, siis asi nullist uuesti ehitada selliselt, et ka kena välja näeb.
Hetke plaani järgi valisin turboks BMW 525tds-i turbo, kui õige see valik on selgub hiljem.
Mõned pildid joonistest: