01-11-2011, 05:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-11-2011, 05:26 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(01-11-2011, 04:27 PM)2015c Kirjutas: Aga mis võimalus on see südamik kätte saada? Mitte ei anna lootust et keeraks, meelitasin mis ma meelitasin. Võti ei taha sisse ka minna hästi. Pakkuge midagi välja.
Kindel meetod on lõikamine. Puurimine läheb karmiks...
Aga enne lõiketöödele asumist tasub lukusüdamikule teha viimne võidmine mõne õhukese määrdega (WD40 vms), panna võti sisse (korralikult lõpuni sisse lükata) ning seejärel kopsida lukusüdamiku pihta (vaata, et võtmele pihta ei löö!!!) väikese haamri või metallvardaga, samal ajal võtit pöörata üritades. Kasulik on toimetada kahekesi - üks kopsib, teine üritab keerata. Vägivalda pole vaja, vähehaaval nõksutamine on rohkem abiks.
Kui võti nüüd pöörama annab, siis esimese asjana võtad südamiku välja. Vaata juhendit TSI alt.
Arvesta, et peale määrimist jäävad muugid kohe kindlasti kinni. Aga selleks üheks korraks võib määre aidata luku pöörama.
Seejärel sõidad kruvikeerajat kasutades, kuni lustid.
(31-10-2011, 08:07 PM)stihl Kirjutas:(31-10-2011, 07:35 PM)2015c Kirjutas: Kuidas tõrkuv W124 süütelukk kätte saada ja kas kuidagi häda pärast saab ilma võtmata tööle? Mida peab ühendama/tegema? Täna andis südamik otsad
Ja kuhu siis selle lukus rooliga plaanis sõita on, isegi kui mootori saab käima...?
(häda pärast käima: pumba küljest vaakumiots lahti ning starteri juurest pluss ja relee juhtklemm omavahel kokku ja käib)
Või annad pidurvõimendi kohal oleval kolmeklemmilisel pistikul keskmisele +12 peale.
Aga arvesta, et seiskama pead ka käsitsi ja rool on kah lukus.