27-10-2011, 07:50 PM
(12-09-2011, 11:55 AM)ce300 Kirjutas:(12-09-2011, 08:11 AM)stihl Kirjutas:(11-09-2011, 10:30 PM)ce300 Kirjutas: rootor ja kaanes olevad klemmid lihtsalt oksüdeerivad ja ei anna ühendust. Kuidas oleks võimalik takistada niiskuse tungimist jagajasse ja oksüdeerimist seal?
Absoluutselt kõikidel jagajaga autodel oksudeeruvad need klemmid mingi aja jooksul ära. Sellepärast kaaned ja rootorid ka vabamüügis on.
Aga ühelgi juhul ei ole nii, et külmalt oksiid juhib voolu ja soojenedes mitte.
Põhimõtteliselt oksiid ei juhi voolu ei külmalt ja ei ka soojalt, aga selline lahendus siin oli.
Heh, kinnitan seda jagajakaane ja rootori teooriat. Täna käivitasin oma 230E, mis alates jaanipäevast puutumata õues seisnud oli. Käivitus raskelt, s.t tahtis käiamist enne, kui tööle jäi. Siis töötas perfektselt kuni ca 80 kraadini. Peale seda hakkas puterdama ja suri välja. Peale käiamist sai kuidagi käima, aga gaasipedaali puudutades suri kohe välja.
Kruvisin siis huvi pärast jagaja kaane maha ja seal see oligi - kontaktid puhta rohelised ja s...sed, sama ka rootor. Kogu kaas rõske.
Lükkasin peenikese liivapaberiga kontaktid ja rootori üle. Kuivatasin kaltsuga kogu kupatuse ära.
Nüüd tuksub nagu ema süda