25-10-2011, 08:29 AM
(24-10-2011, 06:15 PM)2015c Kirjutas: ...
Aga stabikavarras, reaktiivvarras?
Ei ole seal nii lihtne... 124 tagasild on mitmikhooblahendus - vardaid on kummalgi pool 5 tk... Seega kuluvaid sõlmi 10 (õigemini 8 puksi ja 2 munakut). Lõtkuke siin, teine seal ja nii see ratas lääpa vajubki. Vaheta kõik hoovad korraga ära ja saad ühekorraga murest lahti.
Ainus reguleeritav koht on kokkujooks.
Tõsi, mul on kuri kahtlus, et paljusõitnud autodel on ka sillatala ise järgi andnud. Meie säästukal ei olnud ka peale hoobade ja rattalaagrite vahetust rattad päris püsti... Sillastendis mahtusid küll täpselt lubatu piiresse. Siiski oli silmaga näha, et ratas on viltu. Samas rehvi ei söönud.
Nüüd, 40 Mm hiljem on rattad taas lääpas. Põhjuseks lõtkud hoobades ja laagreis. Sööb rehvi ja ujub teel.