20-10-2011, 11:37 AM
Teen seda tüüpi autode kohta siinkohal kaks täpsustust.
1. Denisil on õigus, et keskel asetsev udutuli on selle kategooria autodel väga haruldane asi. Samas on ka Dadil õigus, et seda udutuld sai lisavarustusena vabalt tellida. Miks on see udutuli siis haruldus? Selleks, et tol ajal ei olnud tavaliselt kombeks Mercedestele lisavarustust tellida.
2. Väite, et heas korras MB230 kabriolettversioon maksab eurodes alati kuuekohalise numbri, võime nüüd ümber lükata. Mõni aeg tagasi müüs Ühendkuningriigi diiler Ivor Bleaney heas korras MB230 B-seeria kabrioletti sarnase hinnaga, millega müüakse selle auto heas korras sedaani. Uskumatu, aga tõsi.
1. Denisil on õigus, et keskel asetsev udutuli on selle kategooria autodel väga haruldane asi. Samas on ka Dadil õigus, et seda udutuld sai lisavarustusena vabalt tellida. Miks on see udutuli siis haruldus? Selleks, et tol ajal ei olnud tavaliselt kombeks Mercedestele lisavarustust tellida.
2. Väite, et heas korras MB230 kabriolettversioon maksab eurodes alati kuuekohalise numbri, võime nüüd ümber lükata. Mõni aeg tagasi müüs Ühendkuningriigi diiler Ivor Bleaney heas korras MB230 B-seeria kabrioletti sarnase hinnaga, millega müüakse selle auto heas korras sedaani. Uskumatu, aga tõsi.
Riho-Peeter Simson
harrastusautoajaloolane
harrastusautoajaloolane