20-09-2011, 01:39 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-09-2011, 01:45 AM ja muutjaks oli Iphica.)
(18-09-2011, 08:31 PM)hannes_s Kirjutas: Nii nende projektidega kipub olema, et kui asja läbi ja lõhki ei tunne, siis jääbki venima ja venima ning lõppeb kõik varuosade rubriigis või halvemal juhul Kuusakoskis.
Loen sellest teemast välja, et sa ikka päris täpselt ise ka ei tea mida kõike selleks ümberehituseks on vaja. Näiteks soetad mootori, aga kust saad summuti süsteemi, mis on ikka väga kallis sellele autole jne. Kui teist autot kõrval pole, siis mina ei usus et su plaanist asja saab!
Kusjuures on väga võimalik, et mõni 126-e omanik tahaks oma bensakat sinu diisli vastu vahetada.
Mida raskem ülesanne, seda uhkem on hiljem, kui asi valmis
Usun, et abiks on nii kuldsete kätega tuttavad kui ka MB foorumlased, kui asjaks läheb. Ma ei ole kordagi kahelnud, et osad jupid tuleb tellida Eestist väljast ning osade eest tuleb maksta hingehinda.
(19-09-2011, 10:40 PM)ReinGSM Kirjutas:(19-09-2011, 04:29 PM)mopu Kirjutas: Endal on 280SE ja peale on pandud 3.0d w124 oma 80kw ja plaan on ka originaalmootor panna. Ise sain originaalmootori koos käigukastiga nii, et leidsin ühe kuulutuse, et müüa oli üks w126 odavalt varuosadeks. Kus asud muidu?
R6 ja w126 korraga on nagu vanamutt jalgrattaga, kui teema algataja tahab v8 feelingut, siis ei sobi ju võrdluseks r6 bens või diisel Ühed uimased mõlemad
Kõik eeltoodud ettepanekud on tõesti mõistlikud, kindlasti odavamad nii vahetuse kui ka edaspidise sõidu jaoks.
Ainus variant, mida peale originaal V8 kaaluksin, oleks mõni uuem V8.
Siiski tunnen, et originaal on kuidagi õigem ja kuigi pole ise sõitnud W126 V8-ga, usun, et isegi tema 20 aasta vanune kiirendus ja kiirus (ja kindlasti see V8 hääl, mis on üks väga tähtis aspekt) on minu jaoks piisav (toetudes näiteks janek126 teemale tema auto kohta).
Pealegi - Jeremy Clarksonit tsiteerides: "How hard can it be?"