18-09-2011, 01:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-09-2011, 03:00 PM ja muutjaks oli nostromo.)
G400CDI Brabus 228kW?
http://www.auto24.ee/used/912179
Teadsin senini et G mootorituuninguid 3:
1) AMG 260kW V8
2) AMG 368kW V8 Kompressor
3) BRABUS 515kW V12 Bi-Turbo
G400CDI kohta leidsin aga nüüd netist koguni 2 varianti:
BRABUS D8 Tuning Kit 280 hp / 206 kW / 600 Nm
BRABUS D8 S Tuning Kit 310 hp / 228 kW / 650 Nm /8.4s
Ehk võrreldes orig. 250hp / 184kW / 560Nm / 9.9s + 60hp / 44kW / 90Nm / -1.5s
Nagu aru saan on tegemist chip-tuuninguga kus tõstetakse võimsust tarkvaraliselt läbi aju? St mootorit ennast (litraazhi ja juppe) pole näpitud. Kuidas aga veenduda et tuuning on siiski korralikult tehtud mitte vaid taha 2-eurone Brabuse märk kleebitud?
Samuti kuidas sellised tuuningud kestavad, töökindlus jne? Palju kütusekulu võiks võrreldes orig. tõusta?
Natuke hirmutab ka et tegemist on (tagastatud) liisingautoga ehk omanikul pole arvatavasti enam raha teda rohkem üleval pidada. Pidi olema küll hooldusraamat kus enamus töid teostatud Soomes Veho Autos ja mõned väiksemad tööd ka Silberis. Hindamisakt on tehtud 19.000eur kuid selle pädevuses julgen kõvasti kahelda kuna kirjas oli et võetud aluseks teised samasugused Eestis müügisolevad autod kui vahel müügis vaid üks G400CDI
http://www.auto24.ee/used/912179
Teadsin senini et G mootorituuninguid 3:
1) AMG 260kW V8
2) AMG 368kW V8 Kompressor
3) BRABUS 515kW V12 Bi-Turbo
G400CDI kohta leidsin aga nüüd netist koguni 2 varianti:
BRABUS D8 Tuning Kit 280 hp / 206 kW / 600 Nm
BRABUS D8 S Tuning Kit 310 hp / 228 kW / 650 Nm /8.4s
Ehk võrreldes orig. 250hp / 184kW / 560Nm / 9.9s + 60hp / 44kW / 90Nm / -1.5s
Nagu aru saan on tegemist chip-tuuninguga kus tõstetakse võimsust tarkvaraliselt läbi aju? St mootorit ennast (litraazhi ja juppe) pole näpitud. Kuidas aga veenduda et tuuning on siiski korralikult tehtud mitte vaid taha 2-eurone Brabuse märk kleebitud?
Samuti kuidas sellised tuuningud kestavad, töökindlus jne? Palju kütusekulu võiks võrreldes orig. tõusta?
Natuke hirmutab ka et tegemist on (tagastatud) liisingautoga ehk omanikul pole arvatavasti enam raha teda rohkem üleval pidada. Pidi olema küll hooldusraamat kus enamus töid teostatud Soomes Veho Autos ja mõned väiksemad tööd ka Silberis. Hindamisakt on tehtud 19.000eur kuid selle pädevuses julgen kõvasti kahelda kuna kirjas oli et võetud aluseks teised samasugused Eestis müügisolevad autod kui vahel müügis vaid üks G400CDI