17-09-2011, 11:10 PM
(17-09-2011, 10:19 PM)hents99 Kirjutas: Kõigepealt küsiks huvi pärast, mis konditsioonis on hetkeauto. Mis aasta, varustus jne.
Kuigi minu postitus on sinu kriteeriumide järgi risustamine, siis soovitaks osta kohe tõupuhta V8 mootoriga 2-gen W126. Võin tunduda idioodina, et seda soovitan, aga mis seal ikka, võin sellega elada.
Edu sulle!
Hmm no mis ma oskan välja tuua (ei tea täpselt, mis oli standard ja mis lisavarustus, aga toon mõned asjad välja siis) - täisnahk (musta värvi, viletsas seisus), roostet väga palju ei esine, 4x el aknad, el antenn (ei tööta), el peegel, el katuseluuk (ei tööta), pidurid tegin korda, vedrustuse ka, püsikiirusehoidja (ei tööta), kindlasti midagi veel, mis praegu meelde ei tule.
Mootoriruumi kaas käis tuuleklaasis, seega see on tagasi väänatud sirgeks ja tuleb vahetada millaski.
Aasta on 87 (2 gen seega), originaalis oli 420SE.
Seda nimekirja vaadates on auto tõesti üsna halvas seisundis, aga olen juba teinud ka päris palju ning üritan järjest kõik ette võtta (senikaua, kuni rahakott ütleb, et "kuule, pea hoogu veidi"). Kere ja mootor üsna heas korras, elekter üsna halvas korras.
Sinu soovitus ei ole kindlasti idiootne, olen seda ise ka mõelnud. Aga kahju on kuidagi see kere hüljata. Vanarauda ei taha viia, sest siis jälle üks W126 vähem ringi liikumas ning maha ei taha müüa, sest siis jõuab ta üsna varsti vanarauda (ei ole ilmselt palju inimesi, kes viitsib (või jaksab) nii palju parandada ja rassida).
Point on vist selles, et tahan rimakast teha tip-top korras auto ja siis uhkust selle üle tunda (läheb ilmselt miljoneid maksma).
Olen autot omanud umbes 4 kuud ja siiamaani pole olnud veel ilmselt hetke, kus ma täiskuu saan temaga sõita, ilma, et tee äärde jääks. Aga nüüd peaks mootor olema täiesti remonditud, seega jään huviga ootama, mis järgmisena katkeb