06-09-2011, 09:32 PM
Ega see auto ei olegi kohviaparaat, mille puhasamisel kõik jälle heaks saab
Vaata üle käigukasti juhtplokk, palju seal ATF'i sees on.
Ava kõrvaistuja poolne ajude karbi kaas, kuuskant võtmed.
Võta sealt välja käigukasti kontrollmoodul (Kaks väliselt identset pistikut on peal, peegelpildis).
Mitte ei ole kaitsmetega plokk (see on pingekontrollplokk).
Võta lahti ja vaata, kas on seest kuiv või mitte.
Kui ASR/BAS/ESP jampsivad, siis võib olla vigane ka seesama pingekontrollplokk. (sellel on veel kaitsmed ka peal, vaata üle ja kui julgust on, võta lahti ja vaata, et külmakaid ei oleks sees).
Selle tähis on K40, seda võid googeldada ka.
Miks immo maha kisti?
Vaata üle käigukasti juhtplokk, palju seal ATF'i sees on.
Ava kõrvaistuja poolne ajude karbi kaas, kuuskant võtmed.
Võta sealt välja käigukasti kontrollmoodul (Kaks väliselt identset pistikut on peal, peegelpildis).
Mitte ei ole kaitsmetega plokk (see on pingekontrollplokk).
Võta lahti ja vaata, kas on seest kuiv või mitte.
Kui ASR/BAS/ESP jampsivad, siis võib olla vigane ka seesama pingekontrollplokk. (sellel on veel kaitsmed ka peal, vaata üle ja kui julgust on, võta lahti ja vaata, et külmakaid ei oleks sees).
Selle tähis on K40, seda võid googeldada ka.
Miks immo maha kisti?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”