06-09-2011, 05:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-09-2011, 05:20 PM ja muutjaks oli hannes_s.)
(06-09-2011, 03:20 PM)heiki_p Kirjutas: Lauri says: RE: 4 kast vahetada 5-se vastu
Kardaani esimene ots on 5 kastil lühem.
Kasti esimese otsa võlli pikkuse vahe võb ka veel olla, 5 kaste on nii pika kui ka lühikese võlliga.
Pikal võllil otsa laager vänvõlli sees, lühikesel hooratas.
See kõik õige.
Kui sul on kahemassiline hooratas, siis väntvõlli külge laagrit panna pole mõtet, samas segama see ei jää. Mälu järgi oli vist 202 kuullaager. Kahemassilisel hoorattal käib see laager, kuhu toetub kasti võll, hooratta külge. Kuna hooratas on kastile lähemal kui väntvõll, siis lähebki külge ainult lühikese võlliga kast.
Kasti mõlemal poolel on ilmselt erinevad numbrid, kuna need on eraldi detailid. Igal detailil oma kood, mille järgi seda näiteks tellida saab. Kasti kui terviku kood on minu teada ainult ühes kohas.
Kõige lihtsam on pika ja lühikese võlliga kaste eristada selle järgi, et pika võlliga kastil ulatub võll kasti korpuse servadest kaugemale (nii umbes 10-12mm).
Sidurikoja mõõde minu teada ei muutu, kinnitub ta ju endiselt kõigi rida mootorite külge (teatud aastakäigud)
Siit lehelt ma loen välja et sul on kast koodiga 717.413