05-09-2011, 07:09 PM
(05-09-2011, 11:32 AM)v6sa Kirjutas: Kas tahad ise teha (oskad diagnostida ja vigaseid osi vahetada) või tahad lihtsalt korda saada? Kui ise, siis hakkame ülekuulamisega peale.
Kas osade vahetamisel toimus ka mingi muudatus paremuse poole?
Mis nägu olid küünlad enne? Millised on need praegu? Kas soojalt mitte käivitudes on need ka märjad? Süüteküünal on vist ainus asi, mis ottomootoril põlemiskambris toimuvast aimu annab. Sestap on oluline, mis nägu see on.
Lambda peaks selle ikka olema - KE-Jet ju. Aga kuskohas, jään vastuse võlgu. Kas enne katti ei paista midagi?
Kas mootor soojalt käivitub, kui enne proovimist võtta maha KKP (KülmKäivitusPihusti) pistik?
Kas mootor käib külmalt ilusti (~1200 rpm) kuni soojenedes seiskub? Kuidas sureb: äkki või vähehaaval? Kas pöörded enne seiskumist stabiliseeruvad sooja tühikäigu (~750 rpm) juures?
Kas mootor soojalt pööretel käib normaalselt? Alati?
Kas igasugused vaakumilekked (kurk, voolikud) on välistet?
TK LÕK (ka "tühikäigumootor") toimetab viisakalt?
Aga kui tahad lihtsalt originaali korda saada, mine Speedsterisse Hannese jutule.
Kui tahad kivikirve asemele EFIt, mine Hentsi (või mõne teise bitinakitseja) jutule.
Ei muutunud midagi, täpselt sama peale osade vahetamist.
Küünlad olid enne ilusad, ainult 5 ja 6 silindri küünlad olid natuke tahmased. See arvatavasti sellest kui puterdama hakkab siis lääb tahmaseks.
Ei tea kas küünlad märjad on, aga bensu haisu lööb ülesse kui soojalt välja suureb ja siis üritan käivitada.
Eile ronisin auto alla, aga mina tal lambdat ei leidnud.
Soojalt ei käivitu üldse.
Sureb vähehaaval. Kui lasta tühikäigul käia siis umbes 50-60 kraadi juures hakkab lonkama vaikselt. Kui siis kasvõi natukenegi pöördeid juurde panna käib ilusti. Kui temperatuur jõuab 80-85 siis tühikäigul ei käi üldse puterdab ja sureb välja. Samas hoiad pöörded üle 1500 siis käib ilusti.
Üks probleem ongi see,et olen soomes ja ei pääse hetykel Hannese ega ka kellegi teise juurde. Püüaks nii palju kuin saab ise seda kala sealt kinni püüda, kuna olen käinud siin kahes töökojas kus midagi targemaks ei saanud. Üks neist ei küsind midagi mitte millegi eest, aga teine pani arvele jagaja kaane ja küünalde puhastus 2h tööd 140eur-i. Kuigi need olid juba vahetatud mul. Aga kui vist pihta ei saa asjale siis viimane võimalus vist on viia Vehosse.
Mercedes Benz - maailma tarvitsee esikuvia