03-09-2011, 07:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-09-2011, 08:09 PM ja muutjaks oli ville.)
Viimane neist on takso. Aga 2,2-st julgen ka mina soovitada. 105 kw liigutavad seda ysna normaalselt, pyss pole- 10sec sajani, aga selle eest paras säästukas, meil tuli ca 140km otsal keskmiseks tavaliselt 4,8, tösi, auto oli ka see aeg uuem. Muidu oli keskmine, koos linnaga mingi 7,5 vms. Kondid esisillas on nörgaks kohaks, neid tuleks vahetada igal hooldusel, aga önneks pole kallid, juba 7 aastat tagasi maksid need midagi 300 eeki ringis. Samuti on paljudel läinud salongi ventikas, tavaliselt aitab harjade vahetus. Muidu täitsa vinks-vonks masin. Roostet otsi korralikult!
Ahjaa, vaata veel pihusteid! Keera mootori pealt see must kaas maha, veendu, et torud ja pihustipesad oleksid kuivad ning ei oleks musta nögi läbi peksnud. Samuti uuri, millal vahetati viimati seibe pihustite all. Usu, cdi pihustetid sa vahetada ei taha
Ahjaa, vaata veel pihusteid! Keera mootori pealt see must kaas maha, veendu, et torud ja pihustipesad oleksid kuivad ning ei oleks musta nögi läbi peksnud. Samuti uuri, millal vahetati viimati seibe pihustite all. Usu, cdi pihustetid sa vahetada ei taha