Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W210 Mootorid - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Ostuabi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=110)
+--- Teema: W210 Mootorid (/showthread.php?tid=24265)



W210 Mootorid - jeanman - 03-09-2011

Oleks siis vaja nõu W210 mudeli diiselmootorite osas.

Plaanis osta faceliftiga mudel aga ei tea neist mootoritest miskit, millist vaadata , millisest mööda vaadataBig Grin

silmapiiril on CDI 85 KW ja 105 KW mootorid, äkki soovitate hoopis miskit muud

Ette tänades Jean.


RE: W210 Mootorid - indrek - 03-09-2011

Kui mina ostaks, siis valiks siukse kesktee ehk siis 270 CDI - liigub hästi, öko ka ja hooldus ka mõistliku hinnaga. Selle mootoriga valikut peaks juba olema ka.


RE: W210 Mootorid - v6sa - 03-09-2011

Kahene on väike sellele autole. 2,2 on hea üksinda sõitmiseks, kuid varu ei ole. Kütusekulu ka mitte. 2,7 on iseenesest hea valik, kuid kütusekulu paratamatult vähe rohkem... Minekut kahThumbsup

Töökindlus on kõigil võrdselt hea (või halb) sõltuvalt eelmistest omanikest. Raudvara kestab, kuluosasid tuleb ikka vahetada.

Kas Võrumaal CDi tarvis STARiga varustet töökoda kah leidub? Sest ilma selleta on veaotsing üks pimeduses kobamine...


RE: W210 Mootorid - indrek - 03-09-2011

Tegelt isegi 2.2 näitas saksas üsna head minekut. Kolmekesi pluss pagassis ka nänni ja kiirteel 160 tuli ikka üsna sujuvalt. Noh jah alati võiks paremini.


RE: W210 Mootorid - jeanman - 03-09-2011

Jäänud siis silma sellised isendid nagu

http://www.auto24.ee/used/734299 ja teine oleks

http://www.auto24.ee/used/907127

Oskab keegi miskit komenteerida nende kohta?


RE: W210 Mootorid - ville - 03-09-2011

Viimane neist on takso. Aga 2,2-st julgen ka mina soovitada. 105 kw liigutavad seda ysna normaalselt, pyss pole- 10sec sajani, aga selle eest paras säästukas, meil tuli ca 140km otsal keskmiseks tavaliselt 4,8, tösi, auto oli ka see aeg uuem. Muidu oli keskmine, koos linnaga mingi 7,5 vms. Kondid esisillas on nörgaks kohaks, neid tuleks vahetada igal hooldusel, aga önneks pole kallid, juba 7 aastat tagasi maksid need midagi 300 eeki ringis. Samuti on paljudel läinud salongi ventikas, tavaliselt aitab harjade vahetus. Muidu täitsa vinks-vonks masin. Roostet otsi korralikult!

Ahjaa, vaata veel pihusteid! Keera mootori pealt see must kaas maha, veendu, et torud ja pihustipesad oleksid kuivad ning ei oleks musta nögi läbi peksnud. Samuti uuri, millal vahetati viimati seibe pihustite all. Usu, cdi pihustetid sa vahetada ei taha Wink


RE: W210 Mootorid - taadu - 03-09-2011

Mul ka endal 2,2 mootor ja ei nurise. Möödasõidud saab kõik tehtud kui vaja ja küttekulu ka normaalne s.t alati alla seitsme (tankimisest tankimiseni). Õigus on Võsal kes ühes kommentaaris väitis, et 2,2 selline imelik mootor et vajutad kergelt ja juba ta läheb, tallad pedaali põhja aga midagi juurde nagu kuskilt ei tule.
Soovitan pearõhu siiski panna IGAL MASINAL kere olukorrale. Teine kriteerium võiks olla siiski automaatkast (Sinu pakutavad mõlemad manuaalid). Alati vaba käsi kas põlve või ... jaoks olemas :-) Mootorite pärast ei tasu üldse muretseda (kui just pole plaanis käru või vagunit pikemalt ja pidevalt tirida) saavad nad kõik hakkama meie teedel lubatuga.


RE: W210 Mootorid - jeanman - 03-09-2011

Millest sa kohe aru said et see 85kw tise mootoriga masin takso on?


RE: W210 Mootorid - ville - 04-09-2011

(03-09-2011, 08:58 PM)jeanman Kirjutas: Millest sa kohe aru said et see 85kw tise mootoriga masin takso on?


Sisu järgi. Vördle nende kahe masina nahksisu ja "nahksisu", siis saad isegi Wink


RE: W210 Mootorid - herki - 04-09-2011

Vaata näiteks uksepolstrit. Taksol sile vakstu, muidu voltis.
Taksoks tellitud masinale on olemas eraldi taksosisu, mis on lihtsam, kergem puhastada, inegreeritud lasteistmed tagaistmetel jne. Taksona trellitud masinatel on ka vin koodi järgi varustust vaadates, sellekohane märge.

Sisuvahet saad teha muidugi ainult taksona tellitud masinatel. Ülejäänud masinate taksopõlist annavad märku erinevat värvitooni, või puuduvad sahtlid keskkonsoolis ja võimalikud lisaseadmete augukesed.

Samas paigaldatakse kõiksugu taksotehnikat tänapäeval nii peenelt, et järgi ei jää sellest paigaldusest augukeski, kui vaadata ei oska. Samuti kasutatakse ka spetsiaalseid taksopakette(roolikate, istmekatted jne.) mis pannakse tavalistele masinatele taksoperioodiks selga ja kui masin läbiaetud, siis katted maha, kerge kohedus, iluravi, 150 000 odomeetrile ja praktiliselt uue auto pähe müüki.

Herki



(03-09-2011, 08:58 PM)jeanman Kirjutas: Millest sa kohe aru said et see 85kw tise mootoriga masin takso on?



RE: W210 Mootorid - indrek - 04-09-2011

No m uidugi ei saa välistada et ka teised on taksod olnud. Saksas on ju komme kasutada ka taksona nimelt ilma taksovarustuseta masinaid, kuna saab soodsama rendi, sest rendifirmale ei meeldi taksovarustusega masinaid tagasi võtta ja seetõttu liising oluliselt kallim.

Uuele autole pannakse kõik katted sisse peale - teibid lävepakkudele jne. Peale 3 aastast kasutusperioodi auto nagu uus, kuid läbisõit taksolikult palju.


RE: W210 Mootorid - jeanman - 04-09-2011

Mul nüüd kapitaalselt juhe koos.Eelneva jutu põhjal võib siis järeldada et pooled siin ringi sõitvatest autodest võisid taksod olla kunagi.Iseenesest pole mul selle vastu miskit kui oligi takso, eaasi et oleks hoitud masin aga katsu sa sellist leida ainultIcon_smile


RE: W210 Mootorid - HullHunt - 04-09-2011

Hey,

Pooled või isegi üle poole meie teedel liikuvatest MB-dest olid siin riigis taksod või saksas taksod. Kuid kui hästi hoitud siis ei näe mina probleemi seda autot osta. Juhul kui sisu muidugi auguliseks pole lastud ja välja paistavad igasugused atribuutika kinnitus augud. See takso, mitte takso jutt on juba samasugune nagu siin inimesed kardavad osta autot suure läbisõiduga või siis hakkavad kahtlustama liiga väikese läbisõiduga kerimist. Meie nunnus väikeses riigis on kord juba selline auto ostu-müügi mentaliteet tekkinud ja sellest lahti ei saa. Platsil müüad on ülelaskiad ja sama ka eraisikute puhul. Kui meeldib miksit mine vaatama ja ei maksa pablada kas oli takso või on suur läbi sõit, lihtsalt kui väga soovid siis enne ostu korralik täis kontroll masinale ja korras, südame piinadetta ostma.


RE: W210 Mootorid - hannes_s - 04-09-2011

(04-09-2011, 03:22 PM)jeanman Kirjutas: Mul nüüd kapitaalselt juhe koos.Eelneva jutu põhjal võib siis järeldada et pooled siin ringi sõitvatest autodest võisid taksod olla kunagi.Iseenesest pole mul selle vastu miskit kui oligi takso, eaasi et oleks hoitud masin aga katsu sa sellist leida ainultIcon_smile

Kui tahad kindlalt autot, mis pole takso, siis osta kaheukseline Icon_smile


RE: W210 Mootorid - herki - 04-09-2011

Kui vaatad hinnaskaala alumise otsa autosid, siis seal enamasti ongi endised taksod. On ka muidugi erandeid, aga nii ta paraku on.
Samas 15 aastat vana masina puhul ei ole suurt vahet, mis ta ennem olnud on, või milline on parasjagu odomeetri näit, sest selliste masinate juures tuleb vaadata konkreetset masinat ja selle seisukorda.

Kui tahad autot osta, siis lähed viskad esimese pilgu ise peale, kui tundub elus masin olevat, siis lähed näitad targematele ette, kui nemad ka sellele masinale oma õnnistuse annavad, siis osta ära. Oled tugevama närviga, siis võid Silberisse ka minna uurima, kas ja mis ls. juures on selle masinaga seal majas on käidud.

Ega see auto ost on nii ehk naa joppamise asi, vahel läheb paremini vahel mitteWink

Herki


(04-09-2011, 03:22 PM)jeanman Kirjutas: Mul nüüd kapitaalselt juhe koos.Eelneva jutu põhjal võib siis järeldada et pooled siin ringi sõitvatest autodest võisid taksod olla kunagi.Iseenesest pole mul selle vastu miskit kui oligi takso, eaasi et oleks hoitud masin aga katsu sa sellist leida ainultIcon_smile



RE: W210 Mootorid - v6sa - 05-09-2011

(04-09-2011, 03:22 PM)jeanman Kirjutas: Mul nüüd kapitaalselt juhe koos.Eelneva jutu põhjal võib siis järeldada et pooled siin ringi sõitvatest autodest võisid taksod olla kunagi.Iseenesest pole mul selle vastu miskit kui oligi takso, eaasi et oleks hoitud masin aga katsu sa sellist leida ainultIcon_smile

Selles hinnaklassis võib taksoajalugu isegi kasuks tulla - takso on teatavasti raha teenimise vahend ja seal ei tehta traadi-ja-teibi remonte. Eriti Euroopas... Läbisõidule peavad MBd hästi vastu, ihnele ja rumalale omanikule halvasti.

Kui tahad kindla ajalooga autot, osta esindusest teise (või kolmanda) ringi auto. Tõsi, siis korruta hinnapiir vähemalt kolmega. Samas võib Saksast esinduse platsilt leida tõelisi kaunitare, millel ajalugu vettpidav. Kahjuks maksavad need ka vastavalt...Crybaby


RE: W210 Mootorid - taadu - 05-09-2011

Hästi vahva lugeda meie mõttearenguid. Teema püstistus algas mootorite valiku võimalustest ja eelistest aga oleme jõudnud takso või mittetaksodeni. Ilusti kirjutas Erki et selle hinnaklassi juures pole enam oluline kas oli takso või mittetakso, määravaks jääb ostu puhul hoopis mis seal veel kere/sildade ja mootori osast alles on.
Ma ei ole just suurim spets sõna siinkohal võtma aga hooldust saanud MB diisel peaks ikka 500 000 km. lahedalt remondita sõitma ja rohkemgi, samas võib CDI mootori hooletusest ka 200 000-ks täiesti "pekki" keerata. Sellest siis see meie soovitajate sõnum: vaata masinat ennast!!!


RE: W210 Mootorid - jeanman - 09-09-2011

Küsiks igaksjuhuks üle sellise auto kohta nagu
http://www.auto24.ee/used/828380

Äkki on kellegile see auto tuttav, hind on iseenesest hea ju.

Läheks ise vaatama aga ei ole praegu võimalik 600 km reisi ette võtta kahjuks.


RE: W210 Mootorid - Harry - 11-09-2011

Võin lisada enda poolt, et 3.2CDI kütusekulu on mul 7.7L keskmiselt, Tallinnas. Aga oleneb vajutamisest ehk nagu, keegi tark kunagi kirjutades "Varbaga vajutades pole kütusekulu olla". Aga kui üldiselt sõidad vaikselt ja erandkordadel "teed mõnele bmwle ära", siis kütusekulu eriti ei tõuse. Talvel on muidugi kütusekulu suurem, ütleks et 8L min.


RE: W210 Mootorid - chuntian - 13-09-2011

MERCEDES BENZ W210 BLOWER ENGINE MODULE E320 E430

Seda saab kasutada?