25-09-2006, 02:57 PM
Ja samamoodi on ühisel mahlal W/S/C123 pidur ja sidur. Pidurivedeliku paagist läheb vasakust nurgast toruke sinna armatuuri alla, kus elutseb siduri peasilinder. Sealt omakorda siis toru töösilindrisse, mis paikneb kusagil käigukasti vasemal küljel.
Sarnane toruots on ka S124 pidurivedeliku paagil. Minu automaadil on see küll kinni korgitud.
Kontrollidas siis kõigepealt pidurivedeliku olemasolu. Paak peab olema TÄIS. Tagumist ja esimest paagiosa eraldav sein on kõrge ja siduriajam saab vedeliku just tagumisest osast.
Teiseks tuleks kontrollida töösilindri leket. Pidurivedelikku ei tohiks selle küljes küll olla...
Sarnane toruots on ka S124 pidurivedeliku paagil. Minu automaadil on see küll kinni korgitud.
Kontrollidas siis kõigepealt pidurivedeliku olemasolu. Paak peab olema TÄIS. Tagumist ja esimest paagiosa eraldav sein on kõrge ja siduriajam saab vedeliku just tagumisest osast.
Teiseks tuleks kontrollida töösilindri leket. Pidurivedelikku ei tohiks selle küljes küll olla...