21-08-2011, 09:13 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-08-2011, 09:19 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Peaks küll paar sekundit toimetama, kuid see ei peaks küll olema käivitumist takistav probleem, sest:
Surve tõstmiseks peaks ühel elus pumbal kuluma loetud sekundid, misjärel peaks ju käivituma.
Kas süüteprobleem on välistet? Süüteosad on uued ja näevad välja värsked und ülelöökideta? Kiirlifti süüde käitus mul just sedamood ülelööva jaotusikaanega - külmalt oli viispluss, soojalt ei kõssugi. Kusjuures mahakeeratud küünlal oli säde missugune. Aga silindris surve all olevast küttesegust ei ole nii lihtne läbi lüüa, kui välisõhust. Ning huvitaval kombel ei olnud ka kiirliftil küünlad märjad...
Ikkagi - kui külmalt käib ja soojalt mitte ning seda ei saa käima ka käega ÕKM taldrikuga mängides, siis on pritsepeas mingi ahven ringi ujumas.
(20-08-2011, 10:46 AM)Karl Kirjutas: ...
ja starterit andes hakkas tööle alles...
Surve tõstmiseks peaks ühel elus pumbal kuluma loetud sekundid, misjärel peaks ju käivituma.
Kas süüteprobleem on välistet? Süüteosad on uued ja näevad välja värsked und ülelöökideta? Kiirlifti süüde käitus mul just sedamood ülelööva jaotusikaanega - külmalt oli viispluss, soojalt ei kõssugi. Kusjuures mahakeeratud küünlal oli säde missugune. Aga silindris surve all olevast küttesegust ei ole nii lihtne läbi lüüa, kui välisõhust. Ning huvitaval kombel ei olnud ka kiirliftil küünlad märjad...
Ikkagi - kui külmalt käib ja soojalt mitte ning seda ei saa käima ka käega ÕKM taldrikuga mängides, siis on pritsepeas mingi ahven ringi ujumas.