20-08-2011, 10:46 AM
W123 280 CE 1977a.
Lühidalt öeldes, külma mootoriga käivitamine ok, sooja mootoriga.....jamad lood.....
Pikemalt siis:
Eelmine neljapäev käivitasin kenasti auto külma mootoriga ja sõitsin ca 30 kilomeetrit, poest väljudes ei tahtnud kuidagi käivituda enam, pika käiamise peale ikka õnnestus. Reedel hommikul tööle minnes ei olnud ka muret külma mootoriga, õhtul koju sõites jälle kõik ok kuni seiskasin mootori ca 10 minutiks Vesse Maksimarketis. Käiasin mis käiasin, lõpuks aku tühi. Üks ooblää mees andis siis täkku ja läks kohe käima, nagu poleks midagi olnudki.
Laupäeva hommikul käivitus jälle kenasti, sõitsin Laagri, seisis 10 minutit ja jälle sama jama......täkku andes sain käima. Jätsin ta sinna seisma ca 4 tunniks ja siis käivitus jälle kenasti.
Üks õhtu Indrekuga (tänud!) garaazi juures natuke näppisime, saime natuke targemaks:
Säde olemas kena.
Kütus tuleb pritsepeani, kuid küünal oli maha kruvides kuiv....
Üks minu jaoks huvitav tähelepanek oli see, et süüdet sisse pannes pump tegi mingi plõksu ja starterit andes hakkas tööle alles....kas mitte ei peaks pump kohe süütega taha tulema mõneks sekundiks? Pumba relee asukohta ei suutnud ka tuvastada, väidetud vasakpoolse lanseka küljes seda pole.
Külmalt käivitades käivitub ilma mingi pudistamiseta ja lonkamiseta, samuti ka sooja mootoriga, kui lõpuks käima saab. Käivitub nii nagu poleks mingit jama olnudki, prauhh ja kõik ok, müstika......
Aku ja starter on ok ja nende veale ma ei panustaks.
Mõtteid, ideid, arvamusi?
Suured tänud ette!
Lühidalt öeldes, külma mootoriga käivitamine ok, sooja mootoriga.....jamad lood.....
Pikemalt siis:
Eelmine neljapäev käivitasin kenasti auto külma mootoriga ja sõitsin ca 30 kilomeetrit, poest väljudes ei tahtnud kuidagi käivituda enam, pika käiamise peale ikka õnnestus. Reedel hommikul tööle minnes ei olnud ka muret külma mootoriga, õhtul koju sõites jälle kõik ok kuni seiskasin mootori ca 10 minutiks Vesse Maksimarketis. Käiasin mis käiasin, lõpuks aku tühi. Üks ooblää mees andis siis täkku ja läks kohe käima, nagu poleks midagi olnudki.
Laupäeva hommikul käivitus jälle kenasti, sõitsin Laagri, seisis 10 minutit ja jälle sama jama......täkku andes sain käima. Jätsin ta sinna seisma ca 4 tunniks ja siis käivitus jälle kenasti.
Üks õhtu Indrekuga (tänud!) garaazi juures natuke näppisime, saime natuke targemaks:
Säde olemas kena.
Kütus tuleb pritsepeani, kuid küünal oli maha kruvides kuiv....
Üks minu jaoks huvitav tähelepanek oli see, et süüdet sisse pannes pump tegi mingi plõksu ja starterit andes hakkas tööle alles....kas mitte ei peaks pump kohe süütega taha tulema mõneks sekundiks? Pumba relee asukohta ei suutnud ka tuvastada, väidetud vasakpoolse lanseka küljes seda pole.
Külmalt käivitades käivitub ilma mingi pudistamiseta ja lonkamiseta, samuti ka sooja mootoriga, kui lõpuks käima saab. Käivitub nii nagu poleks mingit jama olnudki, prauhh ja kõik ok, müstika......
Aku ja starter on ok ja nende veale ma ei panustaks.
Mõtteid, ideid, arvamusi?
Suured tänud ette!
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...