01-08-2011, 08:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-08-2011, 08:27 PM ja muutjaks oli denis23.)
(01-08-2011, 07:31 PM)dad Kirjutas:(01-08-2011, 10:36 AM)Riho-Peeter S. Kirjutas: Kas W143 puhul on võimalik parempoolse rooliga autot teha ringi vasakpoolseks? Mingeid asju vist nii lihtsalt ümber tõsta ei saa. Õlifilter on vasak- ja parempoolse rooliga autol erinevad ja neid osi on veel?
Tehtav küll, osad jupid tuleb vahetada ja osa "õigele poole" ümber tõsta, ajaloota masina puhul mõistlik lähenemine.
Dad.
(01-08-2011, 11:13 AM)denis23 Kirjutas: Kusjuures ei ole väga lihtne, mootoriplokk on erinev, generaatori korpus ning kinnitused on erinevad, tulesein on teistsugune, roolikarp on teistsugune, esisild on teistsugune.
Sisuliselt, kogu kapotialune on peegelpildis.
Ja ometegi, milleks? RHD auto on haruldasem, sellega, väärtuslikum, eriti kui LHD on ümberehitatud.
On sul pilt plokist?
Tulesein on ümber tehtav ja muud tulevad vahetada ja osad ümber tõsta.
Haruldasem ja väärtuslikum ei käi alati käsikäes...
Dad.
Ei ole pilti. Ma tõesti ei mäleta, kas plokk, või mootori esisein.See on üks detaal mis on kindlasti erinev, "but not last"
http://www.classicmercedesbenz.co.uk/inv...hp?catg=26
Selles mõttes ma ei saa aru ideest - kui tulesein on säilinud originaalsena 70 aastat, siis milleks seda saagima hakkama? Aga eks omaniku asi on mida ta oma varaga teeb - võib lasta ka kabrio-limusiiniks teha, tema vara ju.
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/