29-07-2011, 03:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-07-2011, 03:46 PM ja muutjaks oli dad.)
(28-07-2011, 11:12 PM)denis23 Kirjutas: Dad ütle parem kui sa oled Mercedes-Benz spets -
kas need istmed on originaal W143?
Karkass on väikse 6-se oma, naha tegumood on kahtlane.
Dad.
(29-07-2011, 10:58 AM)Riho-Peeter S. Kirjutas: Selle kereseeriaga autosid tootis Daimler-Benz 1930-ndate teisel poolel ja 1940-ndate esimesel poolel. Toodeti erinevaid kereversioone: sedaan, pullman, landaulett ja kolme erinevat tüüpi kabriolett. Vähemalt kaks selle seeria kerega autot jäid peale II Maailmasõda Eestisse, mõlemad pullman-kerega. Vanemad inimesed kindlasti mäletavad neist ühte, mis seisis Lenini puiesteel Teaduste Akadeemia peahoone ees kõrvuti Lippmaa Volgaga ja ühe valge Moskvitšiga. Selle pullmani omanik ostis auto 1970-ndate alguses kehvas seisus - isegi poritiivad puudusid. Taastamise käigus sai auto nagu uus. Diiselmootori asemel pandi peale muidugi Volga mootor, sest kes siis originaali kulutada raatsis. Aja jooksul sai vist ka esisild asendatud. Auto on tänaseni sama omaniku käes. Omanik on Eestis hästi tuntud ettevõtja. Auto vajab täielikku taastamist, kuid ei ole müügis. Omaniku perekond hoiab autot kui reliikviat. Teine Eesti pullman on samuti aastakümneid sama omaniku käes. Omanikuks on tuntud kunstiinimene. Seegi oli originaalis diiselmootoriga.
MB 260D on kerenumbriga w138, ühtlasi on see päris teine auto, võrrelduna bensakatega.
W143 kerega masinaid on järgi suhteliselt palju, laest hinnates üle 10-ne, kui nüüd viimasel ajal jälle välja pole müüdud.
Dad.