21-07-2011, 12:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-07-2011, 12:58 PM ja muutjaks oli stihl.)
(21-07-2011, 12:20 PM)ReinGSM Kirjutas: ohoo, tuleb paar lisa kw kui see piiraja vahelt välja visata?
Nii jah. Tehas ilmset oli hästi kursis, et selle mootori võimekus on suur, aga kestvuse huvides tõmmati seda pisut alla. (ja said 300D näol ühe vastupidavaima mootori maailmas, üleüldse, eksole...

Tegelt olen sellist piiramist ka teiste tootjate juures märganud. (Alfa Romeol, baierlastel jt.)
Samuti talitati samuti 80ndate rallikatel, kui nende hobujõud juba 500 piiri ületasid ning asi jubeohtlikuks muutus.
Et sisseklaskesse paigaldati teatud läbimõõduga õhuavad, mis pealeminevat õhuhulka piirama hakkasid ja mida enne starti tehn. kontrollis mõõdeti...Et need mürsud ikka rohkem, kui kolme sekundiga 100 sisse saaks...

Müra suurenemine on suht väike. Aga järsul gaasitallamisel hakkas rattaid küll kurvis tühjalt ringi ajama. Vähemalt minu 300D.
Maanteel ei saa niiväga aru - käitub nagu tavaline 100kw-ne bensukas...