![]() |
w124 3,0 d 81kw Kas ja kuidas sobiks koonus õhufilter? - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106) +--- Teema: w124 3,0 d 81kw Kas ja kuidas sobiks koonus õhufilter? (/showthread.php?tid=23824) |
w124 3,0 d 81kw Kas ja kuidas sobiks koonus õhufilter? - vana-lõõts - 20-07-2011 Kas oleks sellest kasu ja kas tohib antud mootorile seda ültse paigaldada? Olen kasutanud seda võimsamatel bensiinimootoriga masinatel ja seal on see kasu toonud aga diisliga kuidas on äkki oskab keegi pajatada.Idee järgi peaks tekkima rohkem õhku ja mingil määral keerab see koonusfilter õhku keerisesse??? RE: w124 3,0 d 81kw Kas ja kuidas sobiks koonus õhufilter? - Laur - 21-07-2011 Mingi kasu ikka, rahakott on kergem, autol väiksem koorem. Tegelik kasu on isegi väiksem kui AMG kleepul pagassil. ![]() Kui ei usu mõõda ära, ühenda mingi kell mis näitab vaakumit sisselaskesse ja kui saad selle alarõhku näitama, puhta originaal filtriga siis on koonuse peale ehitamisel mõtet, muidu saad ainult rohkem lärmi kapotialla. RE: w124 3,0 d 81kw Kas ja kuidas sobiks koonus õhufilter? - indrek - 21-07-2011 Õhukeeris jah ![]() ![]() Õhk jõuab enne silindrisse minekut niikuinii sajas kohas takerduda ja mis see keeris sulle ikka annab ![]() RE: w124 3,0 d 81kw Kas ja kuidas sobiks koonus õhufilter? - stihl - 21-07-2011 300D 81kw-l peaks õhufiltri sisenemisava olema tehase poolt piirajaga 40% võrra väiksemaks tehtud. ![]() piiraja väljavõetuna: ![]() Sissejuhatuseks võid selle välja visata ja hingamine saabki juba parem kui suvalise koonusega, sest tehasefiltri pindala on üsna suur. Ja kes see tänapäeval seda koonusfiltrit üldse nõuetekohaselt hooldada viitsib....? (pesu ja filtriõliga õlitus jne) Sina viitsid we? RE: w124 3,0 d 81kw Kas ja kuidas sobiks koonus õhufilter? - joristaja - 21-07-2011 ja enamasti ei viitsi keegi mingeid katteid ka sellele koonusele ümber ehitada ja see toob kaasa selle, et mootor hakkab edaspidi kapotialt sooja (või vahest lausa kuuma) õhku omale sisse ahmima ja kw-ttide langus on kindlustatud! ![]() RE: w124 3,0 d 81kw Kas ja kuidas sobiks koonus õhufilter? - vana-lõõts - 21-07-2011 Ok.Siis vähemasti see eelis on et seda saab pesta ja lihtsam puhtana hoida ![]() RE: w124 3,0 d 81kw Kas ja kuidas sobiks koonus õhufilter? - itbilen - 21-07-2011 Ei pea just koonusfilter olema,võib kasutada ka lamefiltrit(K&N või muu tootja)mille saad edukalt asendada originaalfiltriga.Hiljem siis ainult pesemine ja õlitamine aegajalt. RE: w124 3,0 d 81kw Kas ja kuidas sobiks koonus õhufilter? - hannes_s - 21-07-2011 (21-07-2011, 07:13 AM)stihl Kirjutas: 300D 81kw-l peaks õhufiltri sisenemisava olema tehase poolt piirajaga 40% võrra väiksemaks tehtud.Ja mina arvasin, et see on selle mõttega et väiksem müra tekiks... RE: w124 3,0 d 81kw Kas ja kuidas sobiks koonus õhufilter? - ReinGSM - 21-07-2011 (21-07-2011, 07:13 AM)stihl Kirjutas: 300D 81kw-l peaks õhufiltri sisenemisava olema tehase poolt piirajaga 40% võrra väiksemaks tehtud.ohoo, tuleb paar lisa kw kui see piiraja vahelt välja visata? RE: w124 3,0 d 81kw Kas ja kuidas sobiks koonus õhufilter? - stihl - 21-07-2011 (21-07-2011, 12:20 PM)ReinGSM Kirjutas: ohoo, tuleb paar lisa kw kui see piiraja vahelt välja visata? Nii jah. Tehas ilmset oli hästi kursis, et selle mootori võimekus on suur, aga kestvuse huvides tõmmati seda pisut alla. (ja said 300D näol ühe vastupidavaima mootori maailmas, üleüldse, eksole... ![]() Tegelt olen sellist piiramist ka teiste tootjate juures märganud. (Alfa Romeol, baierlastel jt.) Samuti talitati samuti 80ndate rallikatel, kui nende hobujõud juba 500 piiri ületasid ning asi jubeohtlikuks muutus. Et sisseklaskesse paigaldati teatud läbimõõduga õhuavad, mis pealeminevat õhuhulka piirama hakkasid ja mida enne starti tehn. kontrollis mõõdeti...Et need mürsud ikka rohkem, kui kolme sekundiga 100 sisse saaks... ![]() Müra suurenemine on suht väike. Aga järsul gaasitallamisel hakkas rattaid küll kurvis tühjalt ringi ajama. Vähemalt minu 300D. Maanteel ei saa niiväga aru - käitub nagu tavaline 100kw-ne bensukas... RE: w124 3,0 d 81kw Kas ja kuidas sobiks koonus õhufilter? - V@hh - 21-07-2011 300d oli jah selline asi. Sealt edasi läks jäme gofreeritud toru radika kõrvale õhuvõtturisse. 200d on asi veel kummalisem, filtri korpuses sama junn. Kuid gofra torus mis õhuvõtturisse läheb on keskkohal veel täpselt selle junni kujuline kitsam osa. Et topelt nagu siis? Või on tegemist mingi mürasummuti laadse lahendusega? RE: w124 3,0 d 81kw Kas ja kuidas sobiks koonus õhufilter? - stihl - 21-07-2011 200D-l ma viskaks need mõlemad välja, (müra saab ju kõrvaga kuulata/hinnata, kuidas käitub) ja tehnika on sama, mis 300D-l, et kannatab kõike. Isegi Holseti veokavile koos intercooleriga ei suuda seda mootorit lõhkuda, nagu sommide sajad katsetused on näidanud... RE: w124 3,0 d 81kw Kas ja kuidas sobiks koonus õhufilter? - hannes_s - 21-07-2011 Peaks ka selle asja ära proovima. Kuigi olen tähendanud, et iga detail OM601,2,3 mootori sisselaskes mõjutab kõrvaga kuuldavalt müra taset nii õues kui salongis. Ja ei ole välistatud et see detail vähendab turbulentsi teket. |