17-07-2011, 12:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-07-2011, 01:16 PM ja muutjaks oli denis23.)
See W143 on mootori ja käiguosa poolest restaureeritud omaniku poolt. Esimene teadaolev omanik on kuulus Briti võidusõitja. Teine ja viimane teadaolev omanik on 1955 aastat siiamani. Auto oli kasutusel 1968 aastani, siis jäi seisma kuiva garaazi.
Käiguosa, mootor, esipaneel, kapotialune on restaureeritud.
Palju asju üle kroomitud.
Kere ja sisu on hästi säilinud originaal. Panen mõne pilt ka ülesse.
50-60-ndatel kui olid veel originaalvaruosad saadaval Saksas, ostis omanik neid päris palju kokku ning pani külge. Tänaseks neid osi enam uuena kätte ei saaks.
Nagu on piltidest näha - auto on väga heas korras oma vanuse jaoks, ning mingit restaureerimist ei vaja. Jah, see ei ole uue auto konditsioon, ega peagi olema. Piisav väärtus on ka nii nagu on.
Omanik tahab 15 000 naela, territoriaalselt auto on suht lähedal Harwichile, ehk siis saab mõnusalt vedada sinna.
Tehingu tingimuseks on see, et auto on 100% komplektne ja originaal. Kõik osad, k.a. poldid ja mutrid, kõik on kastides olemas sorteerituna.
Ainus mis ei ole originaal on generaator (kuid see on sama ajastu) ning bensupump. Omaniku sõnul vähemalt...garantii muidugi ei anna. Aga kuna omanik on olnud aastat 1955 siis võib uskuda seda juttu...
Igaüks saab minu käest omaniku kontakti kui tahab. Omanik on väga mõistlik inimene btw.
Või võtku ühenduse EBAY kaudu.
Ning mingi 2500 või 5000 töötunde see auto ei vaja. Pigem, kui selle kallale lasta mingi Dadi taolist lobamoka, kes esineb suure restauraatorina, siis selle väärtus ainult langeb, isegi kui Dadile mingi raha selle eest ei maksa))))
On vaja kokku panna, ning eksponeerida. Sõidab see ainult treileril nii kui nii. Võib olla üle värvida. Aga kuna värv on väidetavalt originaal, siis võib sama värvi säilitada.
Käiguosa, mootor, esipaneel, kapotialune on restaureeritud.
Palju asju üle kroomitud.
Kere ja sisu on hästi säilinud originaal. Panen mõne pilt ka ülesse.
50-60-ndatel kui olid veel originaalvaruosad saadaval Saksas, ostis omanik neid päris palju kokku ning pani külge. Tänaseks neid osi enam uuena kätte ei saaks.
Nagu on piltidest näha - auto on väga heas korras oma vanuse jaoks, ning mingit restaureerimist ei vaja. Jah, see ei ole uue auto konditsioon, ega peagi olema. Piisav väärtus on ka nii nagu on.
Omanik tahab 15 000 naela, territoriaalselt auto on suht lähedal Harwichile, ehk siis saab mõnusalt vedada sinna.
Tehingu tingimuseks on see, et auto on 100% komplektne ja originaal. Kõik osad, k.a. poldid ja mutrid, kõik on kastides olemas sorteerituna.
Ainus mis ei ole originaal on generaator (kuid see on sama ajastu) ning bensupump. Omaniku sõnul vähemalt...garantii muidugi ei anna. Aga kuna omanik on olnud aastat 1955 siis võib uskuda seda juttu...
Igaüks saab minu käest omaniku kontakti kui tahab. Omanik on väga mõistlik inimene btw.
Või võtku ühenduse EBAY kaudu.
Ning mingi 2500 või 5000 töötunde see auto ei vaja. Pigem, kui selle kallale lasta mingi Dadi taolist lobamoka, kes esineb suure restauraatorina, siis selle väärtus ainult langeb, isegi kui Dadile mingi raha selle eest ei maksa))))
On vaja kokku panna, ning eksponeerida. Sõidab see ainult treileril nii kui nii. Võib olla üle värvida. Aga kuna värv on väidetavalt originaal, siis võib sama värvi säilitada.
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/