16-07-2011, 12:57 PM
(15-07-2011, 10:25 PM)dad Kirjutas:(15-07-2011, 07:39 PM)denis23 Kirjutas: Kuna jutt liikus sinna, kus minu kompetents lõpeb, ehk siis Maibachide ning Horchide valdkonda, siis ma vist siin midagi ei ütle.
Üldiselt, ma arvan, et ikkagi autot tuleb vaadata tervikuna - mitte rebida kontekstist mõne asja (hüdraulikavedrustus, puitraam jne)
Oma ebakompetentsust oled sa demonstreerinud juba esimesest postitusest alates, iga järgnevaga seda ainult süvendades ;P
Kuivõrd pole sul ilmselt oma elus veel vaja olnud tegelda puitkeredega, siis on sinu teadmatus täiesti arusaadav ... iseasi kas seda nii demonstreerida.
Võin sulle kinnitada, et ntx Horch 830/853,
Maybach SW seeria ja Mercedes-Benz rida-8 alt/pealtklapiga ülelaadimisega masinate restaureerimisel EI OLE MINGIT VAHET! Vastava kompetentsi olemasolu puhul muidugi.
Dad.
Jah, loomulikult, äkki sina meile midagi demonstreerid peale mölisemist?
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/