14-07-2011, 10:06 PM
(14-07-2011, 09:44 PM)Laur Kirjutas: Põhimõte on selles, et kast saaks aru kui kaugele sa gaasi pedaali oled tallanud ja siis vastavalt sellele käigu vahetus. Sujuv, kiire, mis pöörete juures jne.
Ahah, aitäh, asi nimelt selles et see asi oli peetis juba kui selle auto ostsin, ei pea vaakumit ühestki otsast. Kastile on vaakum lastud otse. Sujuvalt paigalt minnes on kõik ok ja vahetab käike ilusti. Kui aga järsult minema pühkida hakkab tõmblema ja kaob vedu ära, kui startida asendis 2 ja käsitsi käike üles vahetada siis läheb korralikult minema ega tõmble. Kui kastilt üldse vaakum lahti ühendada, siis on paigaltminek kah hea ainult käikude vahetamine käib hirmsa paugutamisega.
Mõtlengi et kas mitte selle pumba küljes oleva asjanduse puudumine ei põhjusta kogu seda keberniiti?