11-07-2011, 01:03 AM
Geelakud ja AGM akud on kaks erinevat asja. Geelakud sobivad a'la paatidele, upsidesse ehk süvatühjenimesega seotud seadmetesse, AGM akud aga autodele ehk käivitusakudeks. AGM akudele oli vist 14,5V max laadimispinge ja geelakudele veel vähem. Aga nagu v6sa ütles, pane tester külge ja hoia silm peal, et pinge eriti üle 14,5V ei läheks. Seda küljes olevat voltmeetrit ma väga ei usaldaks.
Kuna tootja lehel pole sõnagi geelist ega agm'ist ainult "standard battery charging", siis järelikult neile ei sobi. See, et mingi Eesti edasimüüja selle sinna kirja on pannud, näitab lihtsalt nende ebakompetentsust nagu paljude asjadega - lihtsalt, et paremini müüks.
Pool tõde, pool valet, õige müügimehe jutt.
Kuna tootja lehel pole sõnagi geelist ega agm'ist ainult "standard battery charging", siis järelikult neile ei sobi. See, et mingi Eesti edasimüüja selle sinna kirja on pannud, näitab lihtsalt nende ebakompetentsust nagu paljude asjadega - lihtsalt, et paremini müüks.
(10-07-2011, 06:01 PM)ReinGSM Kirjutas: leidsin sellise kirjutise ka:
Bosch S6 aku innovtiivse AGM tehnoloogiaga. Bosch S6 aku pakub parimat võimsust ja käivitamisomadusi. Eriti sobiv luksusautodele, mis on varustatud paljude mugavus- ja turvasüsteemidega. Tänu AGM (Absorbent Glass Mat) tehnoloogiale on Bosch S6 aku võrreldes vanade klassikaliste akudega lekkekindel ja pika elueaga. Ka peab Bosch S6 aku vastu sügavamale tühjenemisele ja mõningasele ülelaadimisele.
Pool tõde, pool valet, õige müügimehe jutt.