10-07-2011, 06:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-07-2011, 06:25 PM ja muutjaks oli ReinGSM.)
kas see Bosch aku on sul üldse AGM?? Ehk on hoopis ikka tavaline happeaku hoopis? Natuke loksutades peaks ju ära tundma kas tavaline vedela elektrolüüdiga aku.
AGM ja geelakud kardavad ülelaadimist, seetõttu päris suvaline laadija ei sobi.
AGM AKUD
AGM teholoogia: Absorbed Glass Material (AGM) - elektrolüüdiga immutatud klaaskiudvill, s. t. aku milles puudub vedel elektrolüüt. AGM aku plaatide vahel paiknev klaaskiudvill on immutatud elektrolüüdiga, mis tagab akuplaatide ja vedeliku tiheda kontakti, samuti suurendab selline tehnoloogia oluliselt aku vibratsioonikindlust. Tänu vaba elektrolüüdi puudumisele on akud täiesti lekkekindlad - isegi kui neid kallutatakse. Võrreldes tavaakuga on sellise aku eluiga kordades pikem. Tänu keemiliselt eriti puhaste materjalide kasutamisele on sellise aku sisetakistus väga madal, energiareserv väga suur, aku võtab väga hästi vastu laadimisvoolu ning tagab suure külmkäivitusvoolu taseme ka karmides kliimatingimustes. AGM aku isetühjenemine on väga aeglane, seega selline aku võib seista pikka aega kartmata tema isetühjenemist. Varta AGM akud tarnitakse koos happekonteineriga.
leidsin sellise kirjutise ka:
Bosch S6 aku innovtiivse AGM tehnoloogiaga. Bosch S6 aku pakub parimat võimsust ja käivitamisomadusi. Eriti sobiv luksusautodele, mis on varustatud paljude mugavus- ja turvasüsteemidega. Tänu AGM (Absorbent Glass Mat) tehnoloogiale on Bosch S6 aku võrreldes vanade klassikaliste akudega lekkekindel ja pika elueaga. Ka peab Bosch S6 aku vastu sügavamale tühjenemisele ja mõningasele ülelaadimisele.
Millegipärast kahtlen, et sellise automaatlaadijaga nagu sul, mis sobib geelaku laadimiseks (mis ka on pirtsakas), suudad kohe oma AGM aku nässu keerata.
Siin on tarkadest laadijatest juttu: http://www.audiodesign.ee/et/Car/LISAD/Akulaadijad
AGM ja geelakud kardavad ülelaadimist, seetõttu päris suvaline laadija ei sobi.
AGM AKUD
AGM teholoogia: Absorbed Glass Material (AGM) - elektrolüüdiga immutatud klaaskiudvill, s. t. aku milles puudub vedel elektrolüüt. AGM aku plaatide vahel paiknev klaaskiudvill on immutatud elektrolüüdiga, mis tagab akuplaatide ja vedeliku tiheda kontakti, samuti suurendab selline tehnoloogia oluliselt aku vibratsioonikindlust. Tänu vaba elektrolüüdi puudumisele on akud täiesti lekkekindlad - isegi kui neid kallutatakse. Võrreldes tavaakuga on sellise aku eluiga kordades pikem. Tänu keemiliselt eriti puhaste materjalide kasutamisele on sellise aku sisetakistus väga madal, energiareserv väga suur, aku võtab väga hästi vastu laadimisvoolu ning tagab suure külmkäivitusvoolu taseme ka karmides kliimatingimustes. AGM aku isetühjenemine on väga aeglane, seega selline aku võib seista pikka aega kartmata tema isetühjenemist. Varta AGM akud tarnitakse koos happekonteineriga.
leidsin sellise kirjutise ka:
Bosch S6 aku innovtiivse AGM tehnoloogiaga. Bosch S6 aku pakub parimat võimsust ja käivitamisomadusi. Eriti sobiv luksusautodele, mis on varustatud paljude mugavus- ja turvasüsteemidega. Tänu AGM (Absorbent Glass Mat) tehnoloogiale on Bosch S6 aku võrreldes vanade klassikaliste akudega lekkekindel ja pika elueaga. Ka peab Bosch S6 aku vastu sügavamale tühjenemisele ja mõningasele ülelaadimisele.
Millegipärast kahtlen, et sellise automaatlaadijaga nagu sul, mis sobib geelaku laadimiseks (mis ka on pirtsakas), suudad kohe oma AGM aku nässu keerata.
Siin on tarkadest laadijatest juttu: http://www.audiodesign.ee/et/Car/LISAD/Akulaadijad
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee