05-07-2011, 10:55 PM
(05-07-2011, 08:34 PM)dad Kirjutas:(05-07-2011, 02:06 PM)denis23 Kirjutas: Minul on üks Sweitsi klassikaliste autode hindade kataloog, kus hind on antud "1936-1940" MB-230 ning on W153 pilt, millest ma teen järeldus, et need autod vaadatakse turul nagu üks mudel.
W153 peaks oluliselt haruldasem olla.
Kamoon Denis.
Ma saan aru, et sind on pimestatud ilusatest läikivatest piltidest ja klaasitükikestest aga tegelikkuses "see ei ole nii")
Peaks-oleks-poleks-jne ei loe ... 36 ei tulnud plekkmersut ja kogu lugu, mida iganes miskis raamatus ka ei kirjutata.
Mudel 230 on tehtud vastava mootori alusel ja esmalt oli selleks m143, hiljem m153 ... seal juures valmis m143 mootorina enne w143 kere, sealt tulenevalt pruugiti m143(230) mootorit kolmel kere seerial: w21, w143, w153.
Dad.
Lp. Dad, ma ei saanud kahjuks Sinu postitusest mitte s...i aru, sorry.
Selgitan veidi miks W153 on väärtuslikum W143-st
Põhjus on selles, et seda on kordades vähem säilinud.
W153 vahetas MB tootmisliinidel W143 umbes juunis-juulis 1939, praktiliselt kogu toodang on sõja aegne. W153 tootmisarv on vaid 4000 tk vs 20000+ W143. Tee sellest omad järeldused.
Lihtsalt teadmiseks. Valdav osa originaalis säilinud enne-IIms saksa autodest, on autod mis olid eksporditud välismaale. Ka need, mis praegu Saksamaal asuvad.
III Reichis jäänud autod reeglina läksid rindele, kus ka hävisid.
Mõni üksik mis jäi alles läks NLiitu reparatsioonina, kus see reeglina lõpuks hävis.
Ning need väga üksikud mis jäid Lääne-Saksas vedasid välja kogu pealesõjajärgset riigi ülesehitust, sellega ka hävisid.
Need Mersud mida eksporditi Euroopasse mis oli hiljem okupeeritud, need ka läksid rindele.
Alles jäid need masinad mida eksporditi neitralsetesse riikidesse-
Rootsi, Hispaaniasse, Portugali, Türgi, Sveitsi - neid masinaid oli vähe, aga nendest on mõned säilinud.
Aga probleem on selles, et kui W143 eksporditi kas või natukene, siis W153 peaaegu üldse ei ole jõutud eksportida. Põhjuseks just IIMS.
Kordan veel:
W153 vahetas MB tootmisliinidel W143 umbes juunis-juulis 1939 -
Algas sõda, ning kogu toodangu neelas rinne. Sellega, W153-d on üsna haruldased sõidukid tänasel päeval, rääkimata sellest, et seda toodeti 4 korda vähem, kui W153 (4000 tk. vs 20 000 + tk.)
Erinevalt Sinust kes eelistab valgustada rahvast tilk tilga järel, ma lihtsalt annan vihje oma teadmiste allikale - http://www.autogallery.org.ru/pmb.htm
http://www.autogallery.org.ru/pmbtable.htm
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/