03-07-2011, 04:28 PM
Hea artikkel Delfis ja - piltide järgi otsustades - väga ilus auto. Toetan vanaautoomanikke, kes julgevad oma auto värvida oma lemmikvärvi, mitte ei aja taga 100%-le lähenevat originaalsust ja pole kinni oma auto esialgses DB värvikoodis. Eeldatavasti on see auto värvitud samal aastakäigul saadaval olnud helerohelise DB värvikoodi järgi. On hämmastav, kuidas heckflosse kupee disain kukkus nii palju parem välja, võrreldes sedaaniga. Heckflosse kupee disainis Paul Bracq, kui ta veel väga noor mees oli. Paul Brack on varsti 80-aastane, kuid disainib hobi korras autosid edasi. Suurelt osalt tema disainitud on ka 1963.a. müügile tulnud MB600. Mõned aastad tagasi disainis Paul Bracq oma sõbra, USA-s tegutseva tuntud MB600 kollektsionääri ja restaureerija Karl Middelhauve, palvel MB600 pikapi.
Kui õigesti mäletan, siis olid W108 esituled kummalgi küljel eraldi klaasi all oleva ümmarguse laternana standardvarustuses saadaval ainult W108 300SEL 6,3 juures. Kõigil ülejäänud W108 mudelitel olid kummagi külje esilaternad suure ovaalse klaasi all. Väga paljud omanikud on - nagu pildil oleval rohelisel autol - paigaldanud omale W108 300SEL 6,3 esilaternad. Need annavad autole oluliselt parema väljanägemise.
Kui õigesti mäletan, siis olid W108 esituled kummalgi küljel eraldi klaasi all oleva ümmarguse laternana standardvarustuses saadaval ainult W108 300SEL 6,3 juures. Kõigil ülejäänud W108 mudelitel olid kummagi külje esilaternad suure ovaalse klaasi all. Väga paljud omanikud on - nagu pildil oleval rohelisel autol - paigaldanud omale W108 300SEL 6,3 esilaternad. Need annavad autole oluliselt parema väljanägemise.