20-06-2011, 05:39 PM
Ohjahh, rehv vs auto....Kuhu me jõudnud oleme
Palun, tellige palju jaksate http://www.tradecarview.com/
Kuid ärge unustage, et võiks rooli poolsust ka järgida. Uuema otsa autod on kõik vale rooliga, vanemad õiged ja
mingi vahe (C/W/V140 ntx) leiab mõlemapoolse rooliga autosid. See oli jaapanlaste kultus, omada seal vasakpoolse rooliga
Mercedest, mis näitas teatud kõrgeimat võimalikku staatust. Samuti on paljude lemmik sinine sisu, kuna sinine värv on neile
traditisooniline rikkuse sümbol värvina.
Mis ntx W126 puutub, siis seal on export masinad väheke kompotid, juba tehase poolt. Leiab hunnikus erinevusi tõupuhta eurooplase ja
Aasia export-versiooni vahel. Ja muidugi päike ja kuumus ja mõned üleujutused ja öised helendamised
Aga üldiselt on seal väga karm kord, kõik ei ela homo-sovieticuse stiilis, et kõike keerama.kruttima peab ja kõiki petma peab, kuskil maksab au ka veel.
Neil lähevad maksud suureks, kui tekib teatud läbisõit ja autod müüki, kuna ühiskonna jõukus lubab uue osta.
Ja autodel on teh. passis alati hinded, mida võib pimesi usaldada. 5 on esinduse auto korrektsues, 4,5 esinduse uksest välja sõitnud
auto korrektsuses jne.
Keegi teemaga kursis inimene võiks tüübikinnitustest rääkida, minu jaoks on ahistav,et elades ühises põllumajandusliidus, peab ntx Sveitšist toodud, Euroopas toodetud autole, Eestis tegema tüübikinnituse. Olen kuulnud mingit vaheetappi Läti näol ja siiralt kahtlen ka, et sakslane peab tegema tüübikinnituse Sveitši impordi näol.
Kui tahate tõupuhtaid eurooplasi, siis kiigake Sveitši turgu.
Palun, tellige palju jaksate http://www.tradecarview.com/
Kuid ärge unustage, et võiks rooli poolsust ka järgida. Uuema otsa autod on kõik vale rooliga, vanemad õiged ja
mingi vahe (C/W/V140 ntx) leiab mõlemapoolse rooliga autosid. See oli jaapanlaste kultus, omada seal vasakpoolse rooliga
Mercedest, mis näitas teatud kõrgeimat võimalikku staatust. Samuti on paljude lemmik sinine sisu, kuna sinine värv on neile
traditisooniline rikkuse sümbol värvina.
Mis ntx W126 puutub, siis seal on export masinad väheke kompotid, juba tehase poolt. Leiab hunnikus erinevusi tõupuhta eurooplase ja
Aasia export-versiooni vahel. Ja muidugi päike ja kuumus ja mõned üleujutused ja öised helendamised
Aga üldiselt on seal väga karm kord, kõik ei ela homo-sovieticuse stiilis, et kõike keerama.kruttima peab ja kõiki petma peab, kuskil maksab au ka veel.
Neil lähevad maksud suureks, kui tekib teatud läbisõit ja autod müüki, kuna ühiskonna jõukus lubab uue osta.
Ja autodel on teh. passis alati hinded, mida võib pimesi usaldada. 5 on esinduse auto korrektsues, 4,5 esinduse uksest välja sõitnud
auto korrektsuses jne.
Keegi teemaga kursis inimene võiks tüübikinnitustest rääkida, minu jaoks on ahistav,et elades ühises põllumajandusliidus, peab ntx Sveitšist toodud, Euroopas toodetud autole, Eestis tegema tüübikinnituse. Olen kuulnud mingit vaheetappi Läti näol ja siiralt kahtlen ka, et sakslane peab tegema tüübikinnituse Sveitši impordi näol.
Kui tahate tõupuhtaid eurooplasi, siis kiigake Sveitši turgu.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”