14-06-2011, 01:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-06-2011, 02:59 PM ja muutjaks oli villuro.)
See asi pole tegelikult nii hull kui paistab, 10 autot on juba odavalt endistele omanikele edasi müüdud. Just nimelt edasi müüdud, tagasi pole keegi midagi saanud.
See jätab neile võimaluse moosivargalt kogu neile tekitatud kahju ikka välja nõuda ja autod on ka tagasi.
vr_ -l on võimalus pinna omaniku vastu kohtusse minna, see tähendab aastaid kestvaid protsesse ja suurt rahakulu. See firma on iga oma asja piinliku täpsusega ajanud.
Kaotusel tuleb kinni maksta vastaspoole kulud mis kindlasti väikesed pole. Siis on vaja tõestada iga järgmise ostja rikkumisi. Kuna me ise samas seisus olime loo alguses siis vaatasime, et olukord on selline, nagu jookseks kanamuna vastu mäge. Palju lihtsam oli vajalik auto koos ülejäänutega sealt ära osta.
See võib kõlada minu poolt enda kindlustamisena, aga ma tegelikult ei muretse selle pärast eriti. Kui ma tõesti olen kuskil eksinud siis elan selle üle ja klaarin oma vead ära.
vr_ on raskes olukorras, TamGaragelt on tal põhimõtteliselt võimalik kogu auto kompenseerimist nõuda. Kerge see kindlasti pole, aga, arvata on, et võimalik.
Ilmselt on tegelikult moosivargal ka raha see lugu kinni maksta, kui ülejäänud petetud kuskilt mujalt enne jaol ei ole. Ei tahaks laimu levitada, aga olen kuulnud tema muudest äridest, kus ikka miljonite kaupa korraga raha vasakule läks.
Üks mitte väga kallis Imperial on Läänemaal müüa ja kui see kahjude välja nõudmine peaks õnnestuma siis saaks vr_ nii auto kui peavaluraha. Juhul muidugi kui ta moosivargast jagu saab ja tõesti sealt raha saab.
Alati on võimalus veel asi lihtsalt alla neelata ja kõik nii jätta.
Paraku on mingi firma põhjaminekul alati kannatajad, raha millega minema joosti on ju puudu.
Siin on küll nii, et kiiremad, aktiivsemad ja targemad saavad enda osa enne kätte.
See jätab neile võimaluse moosivargalt kogu neile tekitatud kahju ikka välja nõuda ja autod on ka tagasi.
vr_ -l on võimalus pinna omaniku vastu kohtusse minna, see tähendab aastaid kestvaid protsesse ja suurt rahakulu. See firma on iga oma asja piinliku täpsusega ajanud.
Kaotusel tuleb kinni maksta vastaspoole kulud mis kindlasti väikesed pole. Siis on vaja tõestada iga järgmise ostja rikkumisi. Kuna me ise samas seisus olime loo alguses siis vaatasime, et olukord on selline, nagu jookseks kanamuna vastu mäge. Palju lihtsam oli vajalik auto koos ülejäänutega sealt ära osta.
See võib kõlada minu poolt enda kindlustamisena, aga ma tegelikult ei muretse selle pärast eriti. Kui ma tõesti olen kuskil eksinud siis elan selle üle ja klaarin oma vead ära.
vr_ on raskes olukorras, TamGaragelt on tal põhimõtteliselt võimalik kogu auto kompenseerimist nõuda. Kerge see kindlasti pole, aga, arvata on, et võimalik.
Ilmselt on tegelikult moosivargal ka raha see lugu kinni maksta, kui ülejäänud petetud kuskilt mujalt enne jaol ei ole. Ei tahaks laimu levitada, aga olen kuulnud tema muudest äridest, kus ikka miljonite kaupa korraga raha vasakule läks.
Üks mitte väga kallis Imperial on Läänemaal müüa ja kui see kahjude välja nõudmine peaks õnnestuma siis saaks vr_ nii auto kui peavaluraha. Juhul muidugi kui ta moosivargast jagu saab ja tõesti sealt raha saab.
Alati on võimalus veel asi lihtsalt alla neelata ja kõik nii jätta.
Paraku on mingi firma põhjaminekul alati kannatajad, raha millega minema joosti on ju puudu.
Siin on küll nii, et kiiremad, aktiivsemad ja targemad saavad enda osa enne kätte.