14-06-2011, 08:58 AM
Inimesed, see süsteem on kõige lihtsam ja "rumalam" 12V skeem. Võtke tester (multimeeter, kontrolllamp vms) kätte ja hakake uurima, kuhumaani vool jõuab. Keegi ei tea, milline juhe on teie autol katki või mida on eelmine omanik omast tarkusest ümber teinud, kuna ta on "targem", kui Stuttgardi insenerid.
Siit saadud vihjed võivad olla kasulikud, kuid sama hästi võivad olla ekslikud.
Kumba pidi minema hakata, pole oluline. Oluline on välja selgitada, kuhu vool toppama jääb. Ning tasuks üle kontrollida, et täiturid ikka aknaid sõidutavad. Selleks pole vaja muud, kui üks ~12v aku ja kaks juppi juhet. Mul on olnud üks mootor, mis oli väliselt täitsa OK (ka mõõtes), kuid mähises oli katkestus sees. Ilma koormuseta vedas "tühjast kohast" üle, kuid akent liigutades jäi raskema koha peal kinni ja ei liikunud enam kuhugi. Tükk aega andis nuputada, miks aeg-ajalt aken seisma jääb ja peale mõningat auklikul teel sõitmist (raputamisega ilmselt rootor nihkus vajalikul määral) taas toimis...
Siit saadud vihjed võivad olla kasulikud, kuid sama hästi võivad olla ekslikud.
Kumba pidi minema hakata, pole oluline. Oluline on välja selgitada, kuhu vool toppama jääb. Ning tasuks üle kontrollida, et täiturid ikka aknaid sõidutavad. Selleks pole vaja muud, kui üks ~12v aku ja kaks juppi juhet. Mul on olnud üks mootor, mis oli väliselt täitsa OK (ka mõõtes), kuid mähises oli katkestus sees. Ilma koormuseta vedas "tühjast kohast" üle, kuid akent liigutades jäi raskema koha peal kinni ja ei liikunud enam kuhugi. Tükk aega andis nuputada, miks aeg-ajalt aken seisma jääb ja peale mõningat auklikul teel sõitmist (raputamisega ilmselt rootor nihkus vajalikul määral) taas toimis...