13-06-2011, 04:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-06-2011, 05:35 PM ja muutjaks oli villuro.)
(13-06-2011, 11:47 AM)v6sa Kirjutas: Kas ma saan õigesti aru:
Politseitöötaja (mis iganes tema ametinimetus oligi) X, kes viis juurdlust läbi, arvates on täitsa OK müüa teadaolevalt kolmandale isikule (MnTA Liiklusregistris on ju omanik kirjas) kuuluvat vara? Ning ta annab sellekohase tõendi.
Algses teemas oli kirjas, et uurimist ei algatatudki, kuna polevat midagi uurida.
Samas, kogu lugu ongi JOKK, millel pole tavaloogikaga suurt ühist. Ning teatud tegelased näikse hästi elavat tavainimeste laiskuse arvelt, kes ei viitsi Ametlikke Teadaandeid pidevalt jälgida ning seadusepügalate kõverikke ei tunne.
Sarnaselt annab konstrueerida skeemi, millega saaks suvalise pangavõlgniku vara endale kantida. Pangal on ju ükskõik, kes võla maksab. Tõesta siis pärast kohtus, et sa tegelikult ei palunud Heal Onul oma võlga kinni makta ega lubanud talle võla katteks kogu oma vara poole hinnaga "juhuslikule tuttavale" müüa.
Juurdluse asja pean täpsustama, kas algatati või ei peetud seda vajalikuks.
Aga jah, täpselt nii, see on OK kui müüakse kolmandale isikule kuulunud vara. Tehniline pass ei ole auto omandiõiguse arutamisel väga oluline dokument, tegemist on lihtsalt registreerimistunnistusega. Omandiõiguse määravad ikka lepingud ja veel kord inimeste allkirjad.
Miks arvad, et keegi selle loo pärast hästi elab?
Kauba äravõtja sai oksionil ju alla poole temale tekitatud rahalisest kahjust tagasi. Mina oleks võinud ju kõik 13 autot omale jätta ja turuhinnaga müüma hakata. Kellegil poleks tegelikult midagi öelda olnud.
Aga ei tahtnud sellist kaupa teha, oma raha tahtsin küll tagasi.
Muide Priit Kass tegi endistele omanikele kordades turuhinnast erineva numbriga pakkumise, siis kui nemad esimest korda viisakalt suhtlema tulid.
Pool miljonit, mille väidetavad autode omanikud TamGarage juhile olid maksnud, on ju endiselt kadunud ja pinna omanikuni ei jõudnud.
Ametlikud Teadaanded oli pinna omanikul ainuke ametlik võimalus tundmatute autode omanikke leida ning neid teavitada.
ARK ei anna midagi välja, autodel olid ju alles VIN koodid ja nendega proovisin ise seal.
Sellise skeemi konstrueerimine on juba kriminaalne.
Ja tegelikkuses peaks ikka millegi väga palju kallimaga tegemist olema, et sellega võitu jäädaks ja keegi seda tegema hakkaks. Seega võivad inimesed ilmselt üsna rahulikud olla.
Aga oma vara kuhugile viies tasub alati tausta uurida, mis kohaga tegemist on.
Selle panga võla kohta, seal olevat värvikamber enne juba kuidagi panditud olnud ja sellest tuli küll kohtuasi. Kahjuks täpsemalt sellega kursis pole.
(13-06-2011, 12:09 PM)ReinGSM Kirjutas: Igati mõistlik, et autode esialgsed omanikud autodest ilma jäid kuna nad polnud ise piisavalt targad ja aktiivsed ja nad peaksid asjad sinnapaika jätma?
Kui minu käes on minu auto tehniline pass ja võtmed, siis oleks aegajalt kasulik lugeda ametlikke teadaandeid ja omada advokaati, kes kontrolliks, kas minu asjad on ikka minu omad või on neile vahepeal uus omanik tekkinud?
Kas teie villuro arvasite ka neid autosid ostes ja müües, et tegemist on mingite romude (isegi numbreid ju pole küljes) ehk vanarauaga?
Ei see ei ole mõistlik, et omanikud autodest ilma jäid, ma kahtlustan ka seda, et nende suhtes on väga inetult käitutud ja neid valedega lollusi tegema meelitatud. Samuti on nende makstud raha ju siiamaani kadunud. Tõendeid pole, aga ma usun nüüd, et nemad on lihtsalt petta saanud ja reaalset raha teenuse eest maksnud.
Võtmete ja tehnilise passiga Sul tõesti kuskil pärast vehkida pole kui kuskil võlgade katteks asju ära võtma hakatakse.
Kui on näha, et midagi on mäda siis tuleks juristi või advokaadi juurde nõu küsima minna.
Neid autosid ostes oli alust arvata, et tegemist on TamGarage endise varaga, autod ei olnud komplektsed ning ma ei lugesin nad lihtsalt korra üle. Lepingus on tegelikult osad ka sõiduautona, seal pole mingit vahet ju.