09-06-2011, 01:49 PM
uus kuliss oli ikka õige ja käiguvalem:
_ 1 3 5
R 2 4
lihtsalt vana kuliss oli nii kulunud, et oli võimalik R sisse saada ka nö 6 koha pealt
Mõned tähepanekud veel kasti vahetusest:
* kasti küljes oli P anduri ja R anduri juhtmed, mida lülitati kangi abil. P juhtmed tuli kokku ühendada, muidu ei lase starterit tõmmata. R juhtmed pikendasin uue R andurini. Kõik ühendused vulkaniseeritud ja erinevad juhmed kindlalt kinni "niputatud"
* Siduri peasilinder saab õli pidurivõimendi reservanumast. vastav pime ots oli olemas, avasin pimeda ja lisasin vooliku.
* hammasvöö küljes olevad metallist servad(loeb sealt vända asendit vist) 5mm madalamal, seega andur tuli tõsta 5mm kõrgemale, muidu oleks andur pooldunud.
Mingit limp mode' vms ei ole. Käib pöördesse kenasti ka nö "P" asendist. Kollektoril oli 1 vaakum vaja pimedaga kinni panna. Lisaks 1 vaakum läks aku taha(ei süvenenud kuhu täpselt), sinna ka pime lisatud.
Täna peaks lõpuks kardaani teise osa kätte saama, siis tuleb kõik kokku panna ja proovi sõit ära teha
_ 1 3 5
R 2 4
lihtsalt vana kuliss oli nii kulunud, et oli võimalik R sisse saada ka nö 6 koha pealt
Mõned tähepanekud veel kasti vahetusest:
* kasti küljes oli P anduri ja R anduri juhtmed, mida lülitati kangi abil. P juhtmed tuli kokku ühendada, muidu ei lase starterit tõmmata. R juhtmed pikendasin uue R andurini. Kõik ühendused vulkaniseeritud ja erinevad juhmed kindlalt kinni "niputatud"
* Siduri peasilinder saab õli pidurivõimendi reservanumast. vastav pime ots oli olemas, avasin pimeda ja lisasin vooliku.
* hammasvöö küljes olevad metallist servad(loeb sealt vända asendit vist) 5mm madalamal, seega andur tuli tõsta 5mm kõrgemale, muidu oleks andur pooldunud.
Mingit limp mode' vms ei ole. Käib pöördesse kenasti ka nö "P" asendist. Kollektoril oli 1 vaakum vaja pimedaga kinni panna. Lisaks 1 vaakum läks aku taha(ei süvenenud kuhu täpselt), sinna ka pime lisatud.
Täna peaks lõpuks kardaani teise osa kätte saama, siis tuleb kõik kokku panna ja proovi sõit ära teha