07-06-2011, 11:08 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-06-2011, 11:10 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Kaalu manuaali ikka koos hooratta ja siduriga Automaadi küljes oli Sul ilmselt ka turbiin. Õli kaal on kokku ~8 kg.
Ma eile ei jõudnud küll oma laipa vaatama, kuid ma nagu mäletaks viiekäiguliste tavalist skeemi:
1 3 5
|-|-|
2 4 R
Aga selles ma päris kindel ei ole, võib ka vale olla. Sellel kastil oli kolm hooba ja kui ma õigesti mäletan, siis hoovad olid vastupidi. Ehk 1-2 oli kastipoolseim ja 5-R kaugeim.
Küll aga tahan ma nokkida ühe väite kallal. Mil viisil parandab manuaalkast kiirendust? 1 ja 2 on selle mootori juures kasutatavad vaid poole võimsusega. Kui sedagi rakendada saab. 3 ja üles jälle vahet ei tee - ülekandearvud on samad.
Automaatkastis käiguvahetusel vahetusel vedu ei katke. Tõsi, selle hinnaks on temperatuuri hetkeline tõus, mistap uuemad mootorid võtavad kasti tellimuse peale võimsust vahetushetkeks maha. Kas kõnealune mootor käigukasti soovidega arvestada oskab, ei tea. Kaldun kahtlema...
Manuaaliga kulub käiguvahetuseks (sidurist sidurini) nii 0,5-1 sekund. See on aeg, mille kestel kiirendus puudub...
Ning rääkida 3liitrise kiviaegse bensumootoriga varustatud telliskivilaadse aerodünaamikaga auto puhul kütusesäästust on kah naljakas... Vahe võiks olla liiter ühtlasel 90 km/h puhul.
Aga kangiga vehkimise ja pedaalitallamise tõttu autoga sõitmise fiiling muidugi paraneb. Automaadiga on rohkem selline mõnus kulgemine.
Sestap ma jälgin huviga, kuidas asjad edenevad - erinev kogemus rikastab maailmapilti.
Ma eile ei jõudnud küll oma laipa vaatama, kuid ma nagu mäletaks viiekäiguliste tavalist skeemi:
1 3 5
|-|-|
2 4 R
Aga selles ma päris kindel ei ole, võib ka vale olla. Sellel kastil oli kolm hooba ja kui ma õigesti mäletan, siis hoovad olid vastupidi. Ehk 1-2 oli kastipoolseim ja 5-R kaugeim.
Küll aga tahan ma nokkida ühe väite kallal. Mil viisil parandab manuaalkast kiirendust? 1 ja 2 on selle mootori juures kasutatavad vaid poole võimsusega. Kui sedagi rakendada saab. 3 ja üles jälle vahet ei tee - ülekandearvud on samad.
Automaatkastis käiguvahetusel vahetusel vedu ei katke. Tõsi, selle hinnaks on temperatuuri hetkeline tõus, mistap uuemad mootorid võtavad kasti tellimuse peale võimsust vahetushetkeks maha. Kas kõnealune mootor käigukasti soovidega arvestada oskab, ei tea. Kaldun kahtlema...
Manuaaliga kulub käiguvahetuseks (sidurist sidurini) nii 0,5-1 sekund. See on aeg, mille kestel kiirendus puudub...
Ning rääkida 3liitrise kiviaegse bensumootoriga varustatud telliskivilaadse aerodünaamikaga auto puhul kütusesäästust on kah naljakas... Vahe võiks olla liiter ühtlasel 90 km/h puhul.
Aga kangiga vehkimise ja pedaalitallamise tõttu autoga sõitmise fiiling muidugi paraneb. Automaadiga on rohkem selline mõnus kulgemine.
Sestap ma jälgin huviga, kuidas asjad edenevad - erinev kogemus rikastab maailmapilti.