06-06-2011, 11:12 PM
Tänud info eest Hents!
Mõtlesin seda vanemat tüüpi just. Tal on ka ikka neljas otsekäik, või käigud lühemad lihtsalt?
CANga läheks auto liiga keeruliseks, see masin aga jääb selliseks lihtsamat sorti süsteemidega autoks. Pole nii uhke toorik, et ülearu keerulisi süsteeme peale aretada. (See aeg tuleb ka kindlasti kunagi mõne vana põneva toorikuga 3L 130kw turbodiisel punni mootori, automaadi ja elektriga )
See neljanda vahele jätmine kehtis vana viiese kohta või ei osanud vana ilma elektroonikata 5. sisse panna? Kas vanade 5ste kastide käiguvahetushetk on ka trossi kruvides muudetav (ka ka sel hetkel kui 1 käik 5st ei toimi) ?
Ega difri plaan pole ka veel maha maetud, tuleb kaaluda erinevaid võimalusi, lähtudes sellest, et autot liiga uimaseks ei muuda.
Peab ütlema et vana auto on ikka pagana hea asi auto ehituse ja tööpõhimõtete tundma õppimiseks
Mõtlesin seda vanemat tüüpi just. Tal on ka ikka neljas otsekäik, või käigud lühemad lihtsalt?
CANga läheks auto liiga keeruliseks, see masin aga jääb selliseks lihtsamat sorti süsteemidega autoks. Pole nii uhke toorik, et ülearu keerulisi süsteeme peale aretada. (See aeg tuleb ka kindlasti kunagi mõne vana põneva toorikuga 3L 130kw turbodiisel punni mootori, automaadi ja elektriga )
See neljanda vahele jätmine kehtis vana viiese kohta või ei osanud vana ilma elektroonikata 5. sisse panna? Kas vanade 5ste kastide käiguvahetushetk on ka trossi kruvides muudetav (ka ka sel hetkel kui 1 käik 5st ei toimi) ?
Ega difri plaan pole ka veel maha maetud, tuleb kaaluda erinevaid võimalusi, lähtudes sellest, et autot liiga uimaseks ei muuda.
Peab ütlema et vana auto on ikka pagana hea asi auto ehituse ja tööpõhimõtete tundma õppimiseks
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee