06-06-2011, 10:00 PM
Istub küll. 5-käigulise jaoks on vaja ka tsipa elektroonikat. Muidu vahetab kolmandalt viiendale, neljas jääb vahele.
"safe mode`s" ei lülitata 5-ndat käiku.
Juhtplokke on 2-tüüpi. E-klassilt pärit uuem ja suhtleb üle CAN`i. 300-24`lt pärit on vanem ja lihtsam.
Mida on vaja, et kast töötaks normaalselt:
Kiiruse signaal
Pöörete signaal
Gaasiklapi asendi andur (diisli puhul saab panna ta kuhugi suvalt hoovastiku külge), selle leiab VAID 300-24 mootorite küljest, mis varustatud 5-ATM kastiga.
MAP andurit, et saada aru koormusest (ühesõnaga vaja mingit bensuka kommutaatorit, kust võtta signaal)
+ mõned asjad veel.
Eriti palju pööret alla ei saa, kuid midagi ikka.
Edu!
"safe mode`s" ei lülitata 5-ndat käiku.
Juhtplokke on 2-tüüpi. E-klassilt pärit uuem ja suhtleb üle CAN`i. 300-24`lt pärit on vanem ja lihtsam.
Mida on vaja, et kast töötaks normaalselt:
Kiiruse signaal
Pöörete signaal
Gaasiklapi asendi andur (diisli puhul saab panna ta kuhugi suvalt hoovastiku külge), selle leiab VAID 300-24 mootorite küljest, mis varustatud 5-ATM kastiga.
MAP andurit, et saada aru koormusest (ühesõnaga vaja mingit bensuka kommutaatorit, kust võtta signaal)
+ mõned asjad veel.
Eriti palju pööret alla ei saa, kuid midagi ikka.
Edu!
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering