06-06-2011, 06:14 PM
Jätkan uute teoreetiliste mõtisklustega:
Kui teha hoopis nii, et vahetada difri asemel kast
Kas 5-käiguline automaat istub 603 mootori otsa?
Selline kast oli vist pikem kui neljane ja alla panekul vajaks lühemat kardaani?
Neljase automaadi neljas on otsekäik ehk ülekandega 1:1? Palju viiese automaadi viies on?
(Seda teades saaks ligikaudsed tulevased maantee pöörded välja arvutada ja otsustada sellise tegevuse mõtekuses)
Kui teha hoopis nii, et vahetada difri asemel kast
Kas 5-käiguline automaat istub 603 mootori otsa?
Selline kast oli vist pikem kui neljane ja alla panekul vajaks lühemat kardaani?
Neljase automaadi neljas on otsekäik ehk ülekandega 1:1? Palju viiese automaadi viies on?
(Seda teades saaks ligikaudsed tulevased maantee pöörded välja arvutada ja otsustada sellise tegevuse mõtekuses)
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee