06-06-2011, 05:41 PM
Soovitan igal juhul lasta pronkspuxid sinna treida. Originaalis on seal mingid kummipuxid, millede eluiga ei ole eriti pikk ja mis isegi uuest peast ei anna päris seda täpsust, mis võimalik pronkspuxidega saavutada.
See et mõni käik sisse ei taha hästi minna võib olla tingitud ka sellest, et hoovad ei ole paika reguleeritud. Nimelt kastist tulevad hoovad on otsast keermestatud, et nende pikkust paika reguleerida. See käib nii, et võtad kastist tulevad hoovad küljest ära ja keerad kruustangide vahel lahti, kuna need tõenäoliselt roostes. Siis määrid korralikult ära ja paned tagasi (Soovitan üxhaaval teha et hoovad omavahel sassi ei lähex, kuigi seal väga exida pole võimalik). Seejärel paned käigukangist tulevate hoobade keskel olevast august mingi varda või naela läbi fikseerimax nad neutraal asendisse ning siis keerad kastist tulevad hoovad paika, nii et nad ilusti kangist tulevate hoobadega kohakuti olex.
Aga jah, kui tahad MB manuaalkastilt enam-vähem viisakat käiguvahetust vaheta hoobade ja kangi puxid välja ja reguleeri hoovad paika. Ja siis pead ka arvestama, et see hoovastik kiirel käiguvahetusel väga eximisruumi ei anna, kui käsi veidi vääratab, siis käik ikka sisse ei lähe. Ka käivad käigud mõnevõrra raskemalt kui tänapäeva modernsetel autodel.
Mis puutub teemasse tavaline vs dogleg kast, siis käigud asetsevad neil nii,
tavaline
_ 1 3 5
R 2 4
dogleg
R 2 4
1 3 5
See et mõni käik sisse ei taha hästi minna võib olla tingitud ka sellest, et hoovad ei ole paika reguleeritud. Nimelt kastist tulevad hoovad on otsast keermestatud, et nende pikkust paika reguleerida. See käib nii, et võtad kastist tulevad hoovad küljest ära ja keerad kruustangide vahel lahti, kuna need tõenäoliselt roostes. Siis määrid korralikult ära ja paned tagasi (Soovitan üxhaaval teha et hoovad omavahel sassi ei lähex, kuigi seal väga exida pole võimalik). Seejärel paned käigukangist tulevate hoobade keskel olevast august mingi varda või naela läbi fikseerimax nad neutraal asendisse ning siis keerad kastist tulevad hoovad paika, nii et nad ilusti kangist tulevate hoobadega kohakuti olex.
Aga jah, kui tahad MB manuaalkastilt enam-vähem viisakat käiguvahetust vaheta hoobade ja kangi puxid välja ja reguleeri hoovad paika. Ja siis pead ka arvestama, et see hoovastik kiirel käiguvahetusel väga eximisruumi ei anna, kui käsi veidi vääratab, siis käik ikka sisse ei lähe. Ka käivad käigud mõnevõrra raskemalt kui tänapäeva modernsetel autodel.
Mis puutub teemasse tavaline vs dogleg kast, siis käigud asetsevad neil nii,
tavaline
_ 1 3 5
R 2 4
dogleg
R 2 4
1 3 5
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!