06-06-2011, 04:31 PM
Kindlasti saab manuaalkastiga ökonoomsemaks ja veel enam, parema kiirenduse.
Kas alla läheb tavaline 5-ne kast või "dog-leg" kast, mis pärineb W124 24V (.450) või W201 16V (.404) mootoritelt, ehk 1-käik tahapoole ?
Kui sa mõtled, et kuliss on vedel, siis sinna saab pukse treida. Kui huvi on, siis ma võin nad sulle ära teha.
Summuti võiks olla MB puhul küll vabam, kuid mitte eriti palju lärmakam, lärmates ei tunne ka tõmmet nii hästi, vähemalt minu kogemus.
Huvi pärast küsin, ega kastivahetus ei ole tingitud ATM`i mittetöötamisest? Kui ei, siis 5-sele kastile on huvilisi päris palju. Ma ise võiks ka tagavaraks võtta ühe, mine tea, kunas enda oma võib tõrkuma hakata.
Ise olen ka mõtisklenud ATM`i vahetusest anaalkasti vastu. Vana ATM on ikka sigauimane. Võrdlesin samade mootoritega (mu vana kutsikas vs praegune kaubalift) ja ATM vs manuaali vahe on kalendriga mõõdetav.
Naine küll eriti ATM`i vahetusest vaimustuses pole, seega tuleb vist ikkagi turbo peale esialgu mõtlema hakata
Edu tegemistel!
Kas alla läheb tavaline 5-ne kast või "dog-leg" kast, mis pärineb W124 24V (.450) või W201 16V (.404) mootoritelt, ehk 1-käik tahapoole ?
Kui sa mõtled, et kuliss on vedel, siis sinna saab pukse treida. Kui huvi on, siis ma võin nad sulle ära teha.
Summuti võiks olla MB puhul küll vabam, kuid mitte eriti palju lärmakam, lärmates ei tunne ka tõmmet nii hästi, vähemalt minu kogemus.
Huvi pärast küsin, ega kastivahetus ei ole tingitud ATM`i mittetöötamisest? Kui ei, siis 5-sele kastile on huvilisi päris palju. Ma ise võiks ka tagavaraks võtta ühe, mine tea, kunas enda oma võib tõrkuma hakata.
Ise olen ka mõtisklenud ATM`i vahetusest anaalkasti vastu. Vana ATM on ikka sigauimane. Võrdlesin samade mootoritega (mu vana kutsikas vs praegune kaubalift) ja ATM vs manuaali vahe on kalendriga mõõdetav.
Naine küll eriti ATM`i vahetusest vaimustuses pole, seega tuleb vist ikkagi turbo peale esialgu mõtlema hakata
Edu tegemistel!
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering