06-06-2011, 03:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-06-2011, 03:46 PM ja muutjaks oli heiki_p.)
Väike update'
mai. 2011 läksid alla 4 x SACHSi uued amordid (sportline'le mõeldud - autol all Sportline pakett.). Sõita mõnus
1.06.11 sai toodud järgmised jupid: 5-speed man. kast, hooratas, sidurikorv, siduriketas, kardaan 1. osa, pedaalikomplekt(sidur/pidur), man. käigukangi hoovastik.
Tänase seisuga autom. kast asendatud manualiga, pedaalid-hoovad küljes. Selgus, et uus ja pikem kardaan jääb siiski 5 cm lühikeseks. Vaja läheb ka kardaan tagumist osa (tugilaager tuleb 5cm ette poole, kinnitused kõik olemas kerel).
Lisaks selgus, et kasti ülemine hoovastik (see nö käiguvaheti) liiga kulunud. 1. -5. vahetab kenasti, aga tagurpidikäik on problemaatiline. Otsin uut hoovastikku (teema VO "Ostu" all)
Väljalase tuleb ka veidi "vabam". Reedel-laup plaanis kõik kokku saada ja proovisõit ära teha
Ennetamaks küsimust -"MIKS" , siis peamine põhjus kasti vahetuseks oli asjolu, et 162kw läbi autom. maha panna on peaegu võimatu. Lisaks pole automaadid mulle kunagi meeldinud. Loodan man. kastiga saavutada nii paremat ökonoomsust kui ka kiirendust. (MB ametlikke tabeleid "auto vs man" ma väga uskuda ei taha, tõenäoliselt on tegu siiski turundusnipiga). Igaljuhul varsti selgub tõde
Infoks, manuaalse kastiga CEsid, millel moto 300 või suurem on MB tehasest väljunud alla 1000 isendi. Kui kellegil täpsemad andmed, siis ootan põnevuseg
mai. 2011 läksid alla 4 x SACHSi uued amordid (sportline'le mõeldud - autol all Sportline pakett.). Sõita mõnus
1.06.11 sai toodud järgmised jupid: 5-speed man. kast, hooratas, sidurikorv, siduriketas, kardaan 1. osa, pedaalikomplekt(sidur/pidur), man. käigukangi hoovastik.
Tänase seisuga autom. kast asendatud manualiga, pedaalid-hoovad küljes. Selgus, et uus ja pikem kardaan jääb siiski 5 cm lühikeseks. Vaja läheb ka kardaan tagumist osa (tugilaager tuleb 5cm ette poole, kinnitused kõik olemas kerel).
Lisaks selgus, et kasti ülemine hoovastik (see nö käiguvaheti) liiga kulunud. 1. -5. vahetab kenasti, aga tagurpidikäik on problemaatiline. Otsin uut hoovastikku (teema VO "Ostu" all)
Väljalase tuleb ka veidi "vabam". Reedel-laup plaanis kõik kokku saada ja proovisõit ära teha
Ennetamaks küsimust -"MIKS" , siis peamine põhjus kasti vahetuseks oli asjolu, et 162kw läbi autom. maha panna on peaegu võimatu. Lisaks pole automaadid mulle kunagi meeldinud. Loodan man. kastiga saavutada nii paremat ökonoomsust kui ka kiirendust. (MB ametlikke tabeleid "auto vs man" ma väga uskuda ei taha, tõenäoliselt on tegu siiski turundusnipiga). Igaljuhul varsti selgub tõde
Infoks, manuaalse kastiga CEsid, millel moto 300 või suurem on MB tehasest väljunud alla 1000 isendi. Kui kellegil täpsemad andmed, siis ootan põnevuseg