03-06-2011, 12:40 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-06-2011, 12:49 AM ja muutjaks oli GoGreen.)
Vilinaprobleemi saime lahendatud, sai valatud nivoo vedrustuse süsteemile õli juurde. Imelik et norm taseme juures vilises ja hakkas hüppama, nüüd maxi valades enam probleemi ei nähtu. Süsteemi oleme viimase 4 kuu jooksul parandanud põhjalikult 3 korda ja ikka ta jurab, nukker kohe.
Lõpuks sai autole pandud külge ka tutikas karteripõhi, kuna vana lappimine ei olnud ikkagi töötav lahendus enam.
Lisaks sai vahetatud ka pooltelje ots, mis hakkas eelmine nädal häält tegema ning profülaktika mõttes ka plokikaane tihend.
Eelmise nädala väikse auto "kivi karterisse" lugu jätkub sellega, et auto on hetkel kadaka teel mersubosside tõstuki peal ja seal uuritakse, mis seisus mootor on ning kas tasub ta uuesti kokku laduda või juppidena emexisse viia.
Igatahes kui kellelgi on mõni w123 disla mootor seismas, siis võiks meile märku anda.
Lõpuks sai autole pandud külge ka tutikas karteripõhi, kuna vana lappimine ei olnud ikkagi töötav lahendus enam.
Lisaks sai vahetatud ka pooltelje ots, mis hakkas eelmine nädal häält tegema ning profülaktika mõttes ka plokikaane tihend.
Eelmise nädala väikse auto "kivi karterisse" lugu jätkub sellega, et auto on hetkel kadaka teel mersubosside tõstuki peal ja seal uuritakse, mis seisus mootor on ning kas tasub ta uuesti kokku laduda või juppidena emexisse viia.
Igatahes kui kellelgi on mõni w123 disla mootor seismas, siis võiks meile märku anda.